Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis jos kuivuudesta hilseilevää ihoa, ei saa kuoria, niin mitä ihmettä voi tehdä? ov

Vierailija
30.01.2013 |

Naama on kuin pakanamaan kartta, kuiva ja lohkeileva. Ei oikein voi olla rapsuttelematta ainakin isompia laattoja pois. Mutta miten oikeasti pitäisi hoitaa iho kuntoon? Esimerkiksi apteekin perusvoiteet eivät käy minulle ollenkaan. Neuvokaa, sillä talvi ja kuivuus vain jatkuu...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin merkkituotteisiin. Niissä on usein sellainen hajukin, että tiedän jo siitä, etteivät ne sovi. Sellainen emulsiomaisuus on myös iholleni huono.

Mutta sanokaas nyt, miksei esimerkiksi tämä ole tepsinyt:

<a href="http://www.iherb.com/Jason-Natural-Age-Renewal-Vitamin-E-Moisturizing-C…" alt="http://www.iherb.com/Jason-Natural-Age-Renewal-Vitamin-E-Moisturizing-C…">http://www.iherb.com/Jason-Natural-Age-Renewal-Vitamin-E-Moisturizing-C…;

Tässä ainesosat:

Aqua (water), tocopheryl acetate, glycerin, cetyl alcohol, stearic acid, polysorbate 60, caprylic/capric triglyceride, dimethicone, helianthus annuus (sunflower) seed oil*, sorbitan stearate, persea gratissima (avocado) oil, citrus grandis (grapefruit) fruit extract, carbomer, potassium cetyl phosphate, potassium hydroxide, sorbic acid, benzyl alcohol, phenoxyethanol, potassium sorbate, sodium benzoate

Tai mitä vikaa tässä on, kun ei auta:

<a href="http://www.e45.com/emollients/product_range/e45_cream.php" alt="http://www.e45.com/emollients/product_range/e45_cream.php">http://www.e45.com/emollients/product_range/e45_cream.php</a&gt;

ap.

Tuossa ei ole juurikaan kosteuttavia ainesosia tai rasvoja. Ainoastaan glyseriini. Siinä pitäisi olla paljon myös rasvaa, esim. Shea butteria tai ihan mineraaliöljyä, joka on loistava lukitsemaan kosteuden ihoon. Sitä usein pidetään pahana, mutta turhaan! Tuo voide vaikuttaa normaalin ihon voiteelta ei kuivan. Cliniquen perus keltainen voide on myös melko hyvää ja halpaa, hirman paranneltu perusvoide.

Vierailija
2/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnata ihan apteekin kosmetiikkahyllylle tai tavaratalon kosmetiikkaosastolle :) voiteen pitää olla erittäin kuivalle iholle. Muistin vielä yhden loistavan, lanoliinia sisältävän Decubal face creamin! Huippua ja melko halpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, minulla atoopikkona on ollut samanlaista oireilua. OLen kokeillut satoja rasvoja, jotka eivät ole auttanut. Mutta sitten löysin Locobase Repairin, joka on ainoana toiminut. Se ei ole reseptikorvattava ja suht kallis, mutta kannattaa maksaa hyvästä. Halvempi ja ihan ok vaihtoehto on Orionin Hydran Perusvoide. Oranssi. Hilseitä ei saisi raapia tai kuoria sellaisenaan, ellei laita ensin öljyä ja anna sen vaikuttaa. Sitten kun hilse on pehmennyt, sen voi kevyesti hieroa irti. Kai.



Toivottavasti on apua.

Vierailija
4/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnata ihan apteekin kosmetiikkahyllylle tai tavaratalon kosmetiikkaosastolle :) voiteen pitää olla erittäin kuivalle iholle. Muistin vielä yhden loistavan, lanoliinia sisältävän Decubal face creamin! Huippua ja melko halpaa.

Ja siis kysyt asiantuntijalta neuvoa, tai etsit voiteen kyljestä sanat extra dry skin :)

Vierailija
5/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät kalliit voiteet ei auta. Pitää kiinnittää myös huomiota ravintoon ja riittävään lepoon. Stressi on ihon pahin vihollinen.



Ja sitä vettä pitää myös juoda.

Vierailija
6/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota niihin enää yhtään. On niin monta tuubia ja purkkia tullut sieltä kannettua. Ja aina on lukenut extradry skin kyljessä. ap.

Suunnata ihan apteekin kosmetiikkahyllylle tai tavaratalon kosmetiikkaosastolle :) voiteen pitää olla erittäin kuivalle iholle. Muistin vielä yhden loistavan, lanoliinia sisältävän Decubal face creamin! Huippua ja melko halpaa.

Ja siis kysyt asiantuntijalta neuvoa, tai etsit voiteen kyljestä sanat extra dry skin :)

Vierailija
8/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ohjeet ihon oikeanlaisesta puhdistuksesta, ihotyypillesi sopivista tuotteista jne.



Ja tosiaan... ihoa pitää hoitaa myös sisäisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti hoitavat ja myyvät, mutta ei ole tullut apua heidän tuotteistaan. ap.

Saat ohjeet ihon oikeanlaisesta puhdistuksesta, ihotyypillesi sopivista tuotteista jne.

Ja tosiaan... ihoa pitää hoitaa myös sisäisesti.

Vierailija
10/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, ap. Iho tarvitsee riittävästi unta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysty käyttämään edes voidemaisia ja erittäin herkälle iholle käytettäviä kuorintavoiteita?

Ehkä voisit ostaa todella pehmeän kasvoharjan ja sillä "kuoria" ihon. Harjaat vaikka öljyn tai rasvan kanssa... Jos sinulle ei käy öljy, niin kokeile kuoria vaikka oliiviöljyn kanssa tai käy ostamassa kookosrasvaa tai kookosöljyä. Tarkoitan siis sellasta mitä saa noista "terveyskaupoista"

Vierailija
12/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile erilaisia voiteita. Esim. Luonnon sheavoita, marketin kuivan ihon voidetta, ja joillakin toimii jopa ihan purkkivaseliini parhaiten yöksi levitettynä. Meikkivoide sopivan rasvaisemmallakin koostumuksella päivällä voi myös parantaa ihon tilannetta koska estää kosteuden haihtumista iholta.



Ilmankostutin makuuhuoneeseen voi myös olla tärkeä apu jos ongelma vaivaa talvisin kun huoneissa on tosi kuivaa. Samoin se että syö tarpeeksi rasvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan pitää kuoria! Ei niistä voiteistakaan mitään apua ole jos kauhea kuolleen solukon kerros tukkii tien ihoon. Jos ihosi on lisäksi ohut tai herkkä, niin kokeile herkän ihon kuorintavoiteita. Usko pois, kuorinta on ainoa ratkaisu. Etkä pese kuivattavilla pesuaineilla kasvoja, voiteilla tai puhdistusliinoillakin lähtee meikit ja liat.

Vierailija
14/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän jälkeen ei rasvaa vaan kosteuspyyhkeellä iho huuhtelun jälkeen "steriiliksi". Kyllä se poltteli alkuun, vaan kun tarpeeksi usein toisti, hilse alkoi pysymään poissa! Sitten kun pysyi, aloin rasvaamaan kookosrasvalla joka pesun jälkeen.

Vierailija
16/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos iho hilseilee. Olen kyllä kuorinutkin tähän asti. Mutta kun karsta on poistunut ja naama rasvattu, tulee uusi karsta muutamassa päivässä. Onko normaalia? ap.

Nimenomaan pitää kuoria! Ei niistä voiteistakaan mitään apua ole jos kauhea kuolleen solukon kerros tukkii tien ihoon. Jos ihosi on lisäksi ohut tai herkkä, niin kokeile herkän ihon kuorintavoiteita. Usko pois, kuorinta on ainoa ratkaisu. Etkä pese kuivattavilla pesuaineilla kasvoja, voiteilla tai puhdistusliinoillakin lähtee meikit ja liat.

Vierailija
17/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa opastivat, ettei kannata käyttää vettä pesemiseen ja lisäksi suosittelivat Eucerin Soothing Creme 12% omega - voidetta. Se on tosi rasvainen ja tönkkö voide, mutta helpotti oireita nopeasti. Alkuun käytin sitä aamuin illoin, nykyään vain illoin.

Vierailija
18/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ohut iho nimittäin etenkin kasvojen keskialueella. En saisi untakaan varmasti. Sama on huulten kanssa. Koko ajan joutuu rasvailemaan. ap.

tämän jälkeen ei rasvaa vaan kosteuspyyhkeellä iho huuhtelun jälkeen "steriiliksi". Kyllä se poltteli alkuun, vaan kun tarpeeksi usein toisti, hilse alkoi pysymään poissa! Sitten kun pysyi, aloin rasvaamaan kookosrasvalla joka pesun jälkeen.

Vierailija
19/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile.

Vierailija
20/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos iho hilseilee. Olen kyllä kuorinutkin tähän asti. Mutta kun karsta on poistunut ja naama rasvattu, tulee uusi karsta muutamassa päivässä. Onko normaalia? ap.

Nimenomaan pitää kuoria! Ei niistä voiteistakaan mitään apua ole jos kauhea kuolleen solukon kerros tukkii tien ihoon. Jos ihosi on lisäksi ohut tai herkkä, niin kokeile herkän ihon kuorintavoiteita. Usko pois, kuorinta on ainoa ratkaisu. Etkä pese kuivattavilla pesuaineilla kasvoja, voiteilla tai puhdistusliinoillakin lähtee meikit ja liat.

Sun pitää nyt muuttaa ihonhoitorutiineja, jos kuivuus jatkuu. Uudet rasvat käyttöön. Vaikka eri rasvoja päällekkäin. Iho on koetuksella talvella. Ethän vain pese sulfaatteja sisältävillä pesuaineilla? Pesu on se kuivattavin tekijä. Kokeile jättää vesipesu pois, liinat ja kosteusemulsiot, jotka pyyhitään kasvopaperilla. Sitten se kuorinta joka toinen päivä. Ja paaaljon voiteita. Merkkikosmetiikkaa tai apteekin paksuimpia. Lancomella esim. Nutrix. Chanelilla oli myös loistava nutrition voide, en muista nimeä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi