Lue keskustelun säännöt.
huuto.net, itsepalvelukirppis, kirppis?
30.01.2013 |
Mulla olis kaksi isoa ikean kassillista vaateita 56-98 cm, joista haluaisin eroon. Olen hoitovapaalla, joten ei haittaisi vaikka jonkun euronkin saisi. Enimmäkseen ruotsalaisketjuista, mutta merkkivaatteitakin mukana. Mitä näille kannattaa tehdä?
Asun pk-seudulla, joten otan mieluusti vastaan suosituksia kirppareista täällä.
Kommentit (1)
1/1
|
30.01.2013 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla