Mitä teette jos naapuri häiriköi
Naapurini hakkaa seinään kun katson televisiota. Televisio on äänettömänä ollut jo 2 vuotta. Jos on tiskari päällä niin tulee nyrkistä seinään. Naapuri ei käy töissä. Ollut ihan sisällä 2 vuotta ja vahtii minun tekemisiäni.
T. Kohta hulluksi tuleva
Kommentit (19)
Jospa ilmoitatte isännöitsijälle. Missä kunnossa tuon hakkaajan asuntokin?
Muuta pois tai pyydä virolaisia käymään sen juttusilla.
Mistä tiedät että naapurisi on ollut sisällä 2 vuotta?,taidat itse olla se kyttääjä ja häirikkö,mee hoitohon.
Kerrostaloissa tulisi olla kunnollinen äänieristys. Tästä pitäisi saada aikaan laki. Silloin noita paperitaloja ei voisi rakentaa ja asumismukavuus lisääntyisi.
Seinään hakkaaminen on kotirauhan häirintää, siitä on olemassa oikeuden ennakkopäätös.
Jos, siis jos naapurillasi on jotakin valittamista elämästäsi ei oikea tapa ole hakata seinää.
Minun entinen naapurini teki samaa (narkki joka sai häädön) ja muuton jälkeen sen asunto piti rempata.
Seinät oli kuulemma täynnä valtavia reikiä:(
Ilmoitappa ap isännöitsijälle vaikka naapurista, jos puheyhteyttä ei ole.
Käyn Vetämässä turpaan, toimii, kokeiltu on, lakkas metelöinti.
Aloittaja vaikuttaa mielisairaalta.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka tapan sen.
Sinä taidat olla aloittajan naapuri.
Huudan ja kiroan kovaan ääneen aukaisen kämppäni ulko oven ja karjun kaikki kirosanat ja paiskaan tuhannen pommin voimalla oven kiinni.
Mene loinen töihin niin ei ole aikaa kytätä naapureita!
Vierailija kirjoitti:
No vaikka tapan sen.
Määkin tapan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka tapan sen.
Määkin tapan sen.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka tapan sen.
Määkin tapan sen.
Sama.
Täällähän onkin miehekkäitä miehiä!
Oisko vanha kunnon kusipelti mitään?
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois tai pyydä virolaisia käymään sen juttusilla.
Taasko sinä mainostat niitä homokavereitasi täällä?
Vierailija kirjoitti:
Käyn Vetämässä turpaan, toimii, kokeiltu on, lakkas metelöinti.
Vajaaälyisyydestäsi päätellen sinä olit se joka otti turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja vaikuttaa mielisairaalta.
Perustele.-eri
Naapuri kuuntelee illalla viimeisenä musiikkia ennen nukkumaan menoa ja aamulla ensimmäisenä musiikki päälle. Kaikki naapurit elää hänen rytmissä, koska paperiset seinät kerrostalossa. Onhan se ikävää. Itse kuuntelen musiikit mieluiten kaukana nukkumaan meno ajasta, enkä laita aamulla päälle juuri tämän takia, että kun on niin huono äänieristys, on pakko ottaa muita huomioon enemmän.