Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koskaan tee aloitetta - kohtalotovereita?

Vierailija
21.01.2013 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meillä se aloitteen tekijä. Mies kyllä mielellään harrastaa seksiä, kunhan minä saan houkuteltua. Tuntuu tosi turhauttavalta ja vie usein halulta pohjan. Olisi ihana tuntea itsensä, niin haluttavaksi toisen mielestä, että joskus, edes joskus kävisi "kimppuun".

Vierailija
2/4 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että mies tekee kiusaa ettet pääsisi toteuttamaan suurinta intohimoasi eli torjuntaa? Tämä oli kysymys, ei väite eikä edes vihjaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi saan useimmiten pakit. Seksiä meillä siis ehkä kerran kahdessa kuukaudessa.



Turhauttavaa!

Vierailija
4/4 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä viimeksi viime kesänä. :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi