Lue keskustelun säännöt.
Tuleeko Jaajon ja Vuorisen kahvihetki suorana lähetyksenä
12.01.2013 |
vai onko ne nauhoitettu etukäteen? Tuntuu vaan hassulta, että Vuorinen vääntäytyisi päivittäin paikan päälle vartin takia, varsinkin kun on sen tyyppisiä juttuja että ne voi tehdä etukäteen.
Mulla on aikaa työmatkalla miettiä kaikenlaista :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että Vuorinen laittoi viestiä, että on pian täällä tms.