Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25v, edelleen järkyttävä ikävä yläasteaikaista opettajaa...

Vierailija
08.12.2012 |

Oli ihana ihminen.

Olen jopa itkenyt ikävästä! Mitä voin tehdä?







Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opella on kymmenessä vuodessa ehtinyt olla jo tuhansia uusia oppilaita ja jopa 100 valvontaluokkalaistakin.



Opettaja on toki tärkeä ihminen sinulle, mutta hänelle olet vain yksi oppilaista.

Vierailija
2/4 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro selvästi kuka olet, mainitse vaikka pari luokkakaveria tai jotakin muuta mieleen jäänyttä niin hän varmasti muistaa sinut. Kiitä ja kerro, että arvostat häntä. Älä kuitenkaan takerru häneen vaan mene tosiaan eteenpäin elämässä.







[/quote]


Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää kyllä.

Vierailija
4/4 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro selvästi kuka olet, mainitse vaikka pari luokkakaveria tai jotakin muuta mieleen jäänyttä niin hän varmasti muistaa sinut. Kiitä ja kerro, että arvostat häntä. Älä kuitenkaan takerru häneen vaan mene tosiaan eteenpäin elämässä.

tässä ketjussa yksi jo sanoi, että olen hänelle yksi tuhansista. Joulukortti kymmenen vuoden takaiselta tutulta tuntuisi itsestänikin ehkä jopa epämiellyttävältä (mitä se musta haluu-fiilis tai jotain..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan