Lue keskustelun säännöt.
Apua biisin etsimiseen!
21.01.2013 |
Pää lyö aivan tyhjää.. Olemme miehen kanssa yrittäneet koko illan etsiä biisiä, joka on tekno-biisi ja jumputuksen välissä nainen laulaa: " I love you, I love you, I love you.." Mikä hitto se biisi on?
Kommentit (3)
1/3
|
21.01.2013 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
Siinä biisissä on vain teknomusiikkia ja tuo hokema, ei muuta. 90-luvulta, jos se helpottaisi löytämistä.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se oli Cosmicman - I love You. :)
ap