Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monet bloggarit ovat viime aikoina kertoneet tuntevansa itsensä masentuneeksi

Vierailija
21.01.2013 |

Oletteko huomanneet samaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen miettinyt, että ei se sisustelu, laihduttaminen ja shoppailu loputtomiin peitä sisäistä tyhjyyttä

Vierailija
2/8 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogeja koskeva ilkeä viestintä on kielletty! Kiellon noudattamatta jättämisestä seuraa ketjun välitön poistaminen ja ip-tunnuksen estäminen.



-mode

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogeja koskeva ilkeä viestintä on kielletty! Kiellon noudattamatta jättämisestä seuraa ketjun välitön poistaminen ja ip-tunnuksen estäminen.

-mode

Toivottavasti eliminoitte päivittäiset Pipsa-ketjut.

Vierailija
4/8 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tää valon määrän lisääntyminen, joka saa mt-ongelmaiset oirehtimaan.

Vierailija
5/8 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aina pohdin että mitä ihmettä muutama bloggaja tekisi elämässään jos ei ostaisi jatkuvasti jotain uutta :/



Osa ei enää bloggaa elämstään vaan ostaa bloggaakseen.

Vierailija
6/8 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä halutaan lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon niissä ostetaan. Suomen blogit lasten kengissä tavaroiden suhteen. Ovatko he tyhjempiä sisältä? Kaikki tulee viiveellä tänne..

Vierailija
8/8 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmö siksi että amerikkalaisetkin ovat? Tottakai masennus vaivaa. Ensinnákin Suomessa juuri näihin aikoihin masentuneisuus on syvimmillään ja maaliskuussa tehdään paljon itsemurhia juuri ennenkuin aurinko paistaa taas ja piristää mieltä. Toiseksi blogit perustuvat oman havaintoni mukaan pieneen itsepetokseen, eikä ole helppoa henkisesti pitää yllä kuvaa joka ei vastaa todellisuutta, oli kyse sitten kuinka pienestä itsepetoksen asteesta vain. Kolmanneksi joulun jälkeen talous muuttui kuin iskusta ja vaikka ennen on ollut varaa niin monelle ihan rehellisellekin on ovi lyöty kiinni vasten kasvoja mitä kuluttamiseen tulee.



Mä peräänkuulutan vanhoja suomalaisia arvoja, työntekoa, omilla rahoilla elämistä ja säästämistä myös blogien sisällöksi. Mun elinaikana Suomi on muuttunut todella huonoon suuntaan mutta suomalaiset käyttävät itsestään edelleen sellaisia kuvaavia sanoja jotka eivät enää pidä paikkaansa.



Nykysuomalaisesta tulee mieleen ahne, lyhytnäköinen ja ulkokultainen. Se tulee tälläkin palstalla hyvin esiin.