Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uusavuton tarvitsee apua pesukoneen kanssa!
25.01.2013 |
Joo elikkäs olgelman nimihän on tämä;
tiskipesukoneen alhaalla oleva (ilmeisesti) suodattimen "kolossa" on paskavedeltä haisevaa vettä. Tyhjensin suodattimen ruuanjämistä, mutta vesi jäi tuonne koloon. Mitähän voisin tehdä?
Kommentit (2)
Eipä se muuten sieltä lähde liikkeelle. Jos ällöttää ja siellä oli niin paljon törkyä että tuntuu että kone on likainen, käytä se välillä tyhjänä kuumimmalla ohjelmalla. Kaupoissa myydään myös koneen puhdistustabletteja. Halvemmaksi tosin tulee ostaa sitruunahappoa, sitäkin saa isoista marketeista mauste/leivontahyllystä. Sillä voi putsata säännöllisesti astian- ja pyykinpesukoneet. Pari ruokalusikallista happoa ja kuumin ohjelma tyhjänä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
laita kone käyntiin tyhjänä.