Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa ja itkettää tuo pikkutytön kohtalo...

Vierailija
30.08.2012 |

voi että voi olla hirveää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku pääsi heti kun kuulin.

Vierailija
2/7 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lue kuvausta murhasta tai enää mitään muitakaan uutisia missä on lapsille tapahtunut jotain kamalaa. En kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekis mieli itkeä, mutta yritän olla itkemättä täällä töissä. Voi miksi se lapsi palautettiin isälle, kun tiedossa oli, että lasta pahoinpidellään! Mitä sen ihmisen päässä on liikkunut, joka sen päätöksen teki? Suututtaa tosi paljon!

Vierailija
4/7 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kuvauksen ja itku tuli. En yleensä mielstäni ole kovin herkkä, mutta tämä meni ihan yli ymmärryksen ja ahdistaa. Mielestäni uutisointi oli (ainakin silloin aluksi) liian tarkkaa. En ole katsonut, miten juttua on karsittu.



Ihmisen pahuus on taas kerran jotain aivan käsittämätöntä. Tiedossa on, että maailmalla tapahtuu vaikka mitä, mutta jotenkin täällä sivistysvaltiossa ei näitä osaa odottaa. Ja nyt suoraan sanoen en usko tapauksen olevan ainoa laatuaan Suomessakaan. Monet pienet kärsivät tälläkin hetkellä :(

Vierailija
5/7 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tuli, kunnon itku. Voi lapsiraukkaa, aivan kamala kohtalo toisella. Miten voi ihminen olla noin julma, ja lapselle, omalle lapselle.

Vierailija
6/7 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin uutisen, vaikken olisi halunnut tarkkaan tietää. Ahdistaa ja oksetti. Pyrin välttämään näitä uutisia, joita tulee joka puolelta. Olen herkkä ja masennun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kun olen asiasta enemmän lukenut niin olen aivan raivoissani.