Lue keskustelun säännöt.
Jos käy alapään vahauksessa, niin kuinka paljon ne niitä karvoja poistaa?
03.07.2012 |
Ts. jos haluaa pois "kaikki", niin poistaako ne myös tuolla pyllyreiän ympärillä olevat karvat ja jos poistaa, niin se varmaan sattuu aika hitosti? Tai onko sellainen käytäntö ihan normaali, että muuten poistetaan kaikki karvat mutta tuohon eteen jätetään esim. sellainen kolmio?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan kaulaan asti.