Tuntuu etten enää kestä jatkuvia uutisia lapsiin kohdistuneista kauheuksista!
Nyt mun sietokykyni ylittyi. En halua lukea tai kuulla enää näitä lapsiin kohdistuvia kauheuksia, en kertakaikkiaan enää kestä. Tiedän ettei tietämättömyys tarkoita sitä, etteikö näitä tapahtuisi, mutta tuntuu että mun psyyke ei nyt ainakaan tälläerää kykene enää näitä käsittelemään.
Eerikan tapaus riipaisee syvältä. Samoin tämä Eerikan tapauksen yhteydessä uutisoitu 4v tytön tapaus. Itkettää, ahdistaa, oksettaa.
Äsken avasin iltasanomien nettisivun josta silmille pomppasi ensimmäisenä tämä:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288497309155.html
4v piilotellut 8h liikkumatta ammuttujen perheenjäsentensä alla.
Mun mittani näille julmuuksille on täysi. Enempää en vain kertakaikkiaan enää kestä.
En mäkään enää haluais lukea noita uutisia ja nykyään välttelenkin iltapäivälehtien nettisivuja.
Ihan järkyttävä tuo alppien tapaus. Itsellä 4-vuotias tyttö ja ajatuskin tuollaisesta... toivottavasti pieni saa paljon apua.