Lue keskustelun säännöt.
Synnytystapa-arvio. Mitä siellä tapahtuu?
05.09.2012 |
Erityisesti perätilavauvakokemuksia haluaisin kuulla. Ilmeisesti siis kääntöä yritetään tuolla? Tehdäänkö sisätutkimus? Paikkana Tyks.
Kommentit (3)
Mutta melko epämukavaa kovakouraista kopiointiahan tuo on kun lääkäri kokeilee mahtuisiko vauvan pää lantiosta ulos. Siis ihan nyrkillä siinä emättimen suulla painoi jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta melko epämukavaa kovakouraista kopiointiahan tuo on kun lääkäri kokeilee mahtuisiko vauvan pää lantiosta ulos. Siis ihan nyrkillä siinä emättimen suulla painoi jne.
Mulla tekee tavallinenkin sisätutkimus jostain syystä tosi kipeää... Ääh. Tosin lantion kuvaus on mulla edessä joka tapauksessa, joten ehkä uskallan elättää toivoa, ettei hirveästi runnottaisi...? :P
Erityisesti mietityttää, että jos tuolla nyt varmasti sitä käännöstä yritetään, voiko siitä kieltäytyä missä vaiheessa tahansa? Olen aika lailla 100% varma, ettei käännös edes onnistuisi...