Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Moneen piirakkapalaan
Kommentit (3)
raapii lusikalla tyhjäksi, niin kolmeen. Mutta jos astiasta kaataa huolettomasti, niin kyllä se kolmas ottaja saa kuivakkaa piirakkaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laita kastike niin tarjolle, että sitä "vaikea" ottaa =menee vähemmän. Esim. kulhoon josta "pikkulusikalla" saa vähän kerrallaan vert. kannu josta yksi voi hulauttaa "puolet" kerralla piirakkansa päälle.
Alue: Aihe vapaa
No, maistuisi minulle noin päin, mutta harvemminpa kukaan yli desilitraa kehtaa kastiketta lautaselleen kaataa.