Tilillä 2,70€. Tuet tulee syyskuun 6 päivä. Miten pärjään sinne asti?
Kommentit (13)
Jos osaat tukia hakea niin ehkä keksit itse tähän ongelmaan myös ratkaisun? Eikö olisi aika jo alkaa ottamaan itse vastuuta pärjäämisestä?
Tuleeko asumistukea? Jos ei tule hankala homma. Tuet tulevat liian myöhään sulle. Onko sukua tai pitääkö diakonilta kysellä, usein diakoni voi olla kaukana tai vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Paastoa. Parissa päivässä helpottaa olo
Turha alapeukuttaa. 2,7€ on niin pieni raha, että ei sillä saa mitään millä saa energiaa tarpeeksi.
En tiedä paljonko maksaa lihaliemikuutiot. Tuskin saa edes sellaista.
Tee on halpaa. Noin 70cnt. Paljonko maksaa pussillinen sokeria? Maapähkinävoista saa energiaa. Mutta itse ottaisin paketin teetä, pussin sokeria ja makaronia, niin olisi edes jotain pureskeltavaa.
Minä ostan pakastimeen aika ruokaa 2-3 viikoksi. Ei sitten tule ongelmaa ettei ole ruokaa. Pitää suunnitella rahan käyttö niin että on aina ruokaa.
Kerää pulloja. Rupea katu-artistiksi. Myy itseäsi. Lokkeile tutuilla.
Tee 68cnt, sokeri 1,35cnt, makaroni 38cnt. Itse ostaisin vielä xtra keksipaketin. Koska miksi ei. Voisi joku päivä sitten syödä niitä.
Nythän on paljon omenoita tullut. Eikun kävelylle ja omenavarkaisiin.
Olisi varmaan kannattanut miettiä vähän aikaisemmin sitä rahankäyttöä niin ne riittäisi seuraavaan tukiin asti.
Kotivarako on syöty kokonaan?
Siinä tapauksessa pitää ostaa halvimpia kaurahiutaleita ja lisäksi ehkä jauhoa ja hiivaa. Aamupalaksi ja iltapalaksi puuroa, ruoan tilalla Karjalan kauraleipää. Metsästä vähäisetkin marjat ja sienet. Leipään tai puuroon voit lisätä pihlajanmarjoja. Pakasta niitä ensin, niin ovat makeampia. Kuivaa ( kuivuvat nopeammin, jos teet jokaiseen pienen reiän pestyllä neulalla) tai pakasta tulevaa varten. Kierrä omakotialueilla: niissä on monesti tällä hetkellä ilmaisia omenoita tarjolla. Ota ihan reilusti, ja pilko myös pakkaseen/kuivaa.
kato kusipää pisti taas samaa paskaa vähän eri euro summalla vaan.kivahan se on jankuttaa samaa paskaa.
Paastoa. Parissa päivässä helpottaa olo