Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v lapsi. Tavalliseen maitoon siirtyminen(?)

Vierailija
01.07.2012 |

- Kuinka teidän perheessä on hoitunut tavalliseen maitoon siirtyminen?

Olemme toistaiseksi antaneet Nan2:sta. Nyt pikkuhiljaa alettu lisäämään sen sekaan tavallista maitoa... Parin kuukauden ajan olemme välillä maistattaneet myös muita maitotuotteita.

Voimmeko huoletta jättää nyt noiden tötsien jälkeen Nannin kokonaan pois?

Auttakaa tietämätöntä, kiitos! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa vaihe, että lapsi juo puolet nannia + puolet rasvatonta maitoa. Joskus tavismaitoa saattaa olla enemmänkin.

Muuten ei ole mitään oireita ilmaantunut, ainoastaan kakan väri on muuttunut vaaleamman ruskeaksi. Onko muilla ollut aluksi samaa?

Vierailija
2/5 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olette antaneet rasvatonta maitoa, niin oletteko antaneet ohessa rypsiöljyä tms muuta lisäksi? sellainen suositus taitaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ihan sama juttu pian edessä...

Vierailija
4/5 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on syönyt jugurttia, rahkaa ja raejuustoa jo pari kuukautta, tietenkin maustamattomia. Aletaan varmaan kanssa kohta ruoalla antamaan tavallista maitoa ja unimaidosta kun eroon päästään niin siirrytään kokonaan tavalliseen. Ei ainakaan noista muista maitotuotteista ole mitään oireita ollut.

Vierailija
5/5 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin kakkosen kanssa että joka päivä lisäsin normimaidon osuutta ja muutamien päivien kuluttua sit oltiinkin jo vaiheessa et oli pelkkää normimaitoa. Tämäkin lähinnä siksi että maku on eri, totuteltiin siis makuun. Muita maitotuotteita oli siinä vaiheessa saanut jo parisen kuukautta. Annoin aluksi hylaa kun itsellä laktoosi-intoleranssi, mutta myös sen takia että maistuu makeammalle ja sillä taattiin helpompi hyväksyntä normimaidolle. Sittemmin siirtynyt kyllä ihan tosi normimaitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi