Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asu tytölle 4 v. esibalettiin?

Vierailija
17.08.2012 |

Tyttäreni 4 v. on menossa esibalettiin, pitääkö siellä olla joku tietynlainen asu vai käykö mikä vain jumppapuku ja tossut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tanssiope ilmoitti eka tunnilla mikä asu tulee olla.

Vierailija
2/4 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan ennen eka tuntia osta mitään henkkarin pukua kummempaa asua, kai ne kertovat sitten. Olen vain kuullut, että jossain paikoissa on tiukat värikoodit ja tukan pitää olla nutturalla. Tyttäreni muistuttaa enemmän peikkoa kuin ballerinaa, joten mielenkiinnolla odotan mitä harrastamisesta tulee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon, että "Mikä asu tytölle 4 v. selibaattiin?"

Vierailija
4/4 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei nutturalla niin vähintään letillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan