Lue keskustelun säännöt.
Mikä asu tytölle 4 v. esibalettiin?
17.08.2012 |
Tyttäreni 4 v. on menossa esibalettiin, pitääkö siellä olla joku tietynlainen asu vai käykö mikä vain jumppapuku ja tossut?
Kommentit (4)
en ainakaan ennen eka tuntia osta mitään henkkarin pukua kummempaa asua, kai ne kertovat sitten. Olen vain kuullut, että jossain paikoissa on tiukat värikoodit ja tukan pitää olla nutturalla. Tyttäreni muistuttaa enemmän peikkoa kuin ballerinaa, joten mielenkiinnolla odotan mitä harrastamisesta tulee :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luin otsikon, että "Mikä asu tytölle 4 v. selibaattiin?"
jos ei nutturalla niin vähintään letillä.
ainakin tanssiope ilmoitti eka tunnilla mikä asu tulee olla.