Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni on pilalla piereskelyn takia

Vierailija
17.06.2023 |

Piereskelen muutenkin kauheasti, mutta varsinkin juuri silloin iskee kaikista pahimmat ilmavaivat kun ei saisi. Esim. sosiaalisissa tilanteissa jne. Ei auta olenko ollut syömättä vai syönyt mitä ikinä, väistämättäkin minua alkaa aina pierettää. Eikä mitään pientä vaan ihan järkyttävää mahan kuplimista. Jännitän ihan hirveästi, joten siitä varmaan osittain johtuu. Mutta en voi oikeasti mennä enää esimerkiksi kyläilemään minnekään tai mihinkään hetkeä pidemmäksi aikaa, kun se piereskely aina alkaa. Kuulostaa ehkä huvittavalta, mutta oikeasti tämä kyllä on pilannut elämäni.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu mies piereskelee aivan jatkuvasti. Silti sillä on kaunis vaimo. Ilmeisesti supliikki paikkaa mitä vaan.

Vierailija
2/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu mies piereskelee aivan jatkuvasti. Silti sillä on kaunis vaimo. Ilmeisesti supliikki paikkaa mitä vaan.

No niin joo, itsehän olen siis nainen. Miesten piereskelyä ei niin paljoa paheksutakaan. Mutta nainen joka piereskelee ollenkaan saati sitten koko ajan on aina hyihyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleskeletkö jännittyneenä paljon ilmaa? Juotko hiilihapollisia juomia? Syötkö/juotko paljon maitotuotteita? Keinomakeutusaineita?

Kokeile cuplaton tai gelsectan kapseleita.

Vierailija
4/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile  silica-geeliä. 

Vierailija
5/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry kokonaan Eila tuotteisiin. Eli laktoosittomiin. Unohda tumma leipä, perunat, kovat kasvikset yms. Vain mietoa hyvin sulavaa ruokaa. Pure hyvin ja juo vettä tarpeeksi. Visiblin auttaa myös, ota aamulla viilin tai veden tms kanssa. Sitä saa myös reseptillä.

Vierailija
6/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kiusallinen vaiva. Itselleni toimii syömättömyys, mutta hankaluuksia sekin aiheuttaa. Kokeile visiblin ja tosiaan täysi laktoosittomuus. sekä kaikki keinotekoinen makeutus pois.

Vierailija
8/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vappupillu peräaukolle ja opettele pieremåän joku biisi. Sillä voisi tienata.

Vierailija
9/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa paasto ja vhh. Hh alle 30g/vrk

Vierailija
10/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pieruissa ongelma siis haju vai ääni? Itsekin piereskelen paljon, mutten ole antanut rajoittaa elämää. Osaan pierrä hiljasia pihauksia ja hajuhaitat poistuu käyttämättä flatulaatioalushousuja (nimitän niitä itse niinkin söpöllä nimellä kuin pierupikkarit). Katiivihiilisuodatin alushousuissa suodattaa hajun ja voi päästellä hajuttomia pieruja hissukseen ja ketään ei haittaa eikä mahakaan kipeydy pidättelystä! Suosittelen oj.

Vierailija
11/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pieruissa ongelma siis haju vai ääni? Itsekin piereskelen paljon, mutten ole antanut rajoittaa elämää. Osaan pierrä hiljasia pihauksia ja hajuhaitat poistuu käyttämättä flatulaatioalushousuja (nimitän niitä itse niinkin söpöllä nimellä kuin pierupikkarit). Katiivihiilisuodatin alushousuissa suodattaa hajun ja voi päästellä hajuttomia pieruja hissukseen ja ketään ei haittaa eikä mahakaan kipeydy pidättelystä! Suosittelen oj.

tulipa paljon kirjoitusvirheitä niin pakko korjata: "käyttämällä" ja "aktiivihiilisuodatin"

Vierailija
12/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut samaa ongelmaa. Minua on auttanut eniten se, että iän ja kokemuksen myötä jännitän vähemmän sosiaalisissa tilanteissa, joten ei tule jännityksestä johtuvia ilmavaivojakaan niin usein enää. Jonkin verran on auttanut myös laktoosillisten maitotuotteiden, ruisleivän, herneiden, papujen ja kaalin välttäminen.

Vierailija
13/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut antibiootteja? Mulla oli sama ongelma, mutta sain vahvan antibiootti kuurin. Ilmeisesti joku kaasua tuottava bakteeri oli itselläni koska sillä helpotti.

Vierailija
14/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pieruissa ongelma siis haju vai ääni? Itsekin piereskelen paljon, mutten ole antanut rajoittaa elämää. Osaan pierrä hiljasia pihauksia ja hajuhaitat poistuu käyttämättä flatulaatioalushousuja (nimitän niitä itse niinkin söpöllä nimellä kuin pierupikkarit). Katiivihiilisuodatin alushousuissa suodattaa hajun ja voi päästellä hajuttomia pieruja hissukseen ja ketään ei haittaa eikä mahakaan kipeydy pidättelystä! Suosittelen oj.[/quote

Ainakin sen niminen merkki kuin Shreddies myy näitä, en tiedä onko muitakin merkkejä.

Vierailija
15/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku poikkeava joka haluaa haistella pierujasi.

Vierailija
16/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naamalle voi istua.

M47

Vierailija
17/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru silloin tällöin on ihan jees, mutta kun se on jo vaivana...tehkää sille jotakin, eli onko jokin ruoka-aine jota ei suolisto siedä, menkää testaamaan laktoosin sieto, viljat. Mausteiden sieto! Seuratkaa hetki mitä syötte, kyllä se sitä kautta selviää. Jos ei niin sitten vaan kokeisiin ja nielemään letkua,

Vierailija
18/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP = Anaaalientusiasti, joka parhaillaan tumputtaa siitä ilosta, että hänen sairas aloituksensa on saanut näin suopean vastaanoton - olkoonkin, että puolet vastauksista on häneltä itseltään. 

Onnittelut, te muut.

Vierailija
19/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan Pieru-Petra on löytynyt. Se titteli kuuluu etuoikeutetusti ap:lle. Pieru-Pettereitä täällä on tunnetusti ollut jo useampiakin joten niistä on vaikeaa valita yhtä kuninkaallista.

t. Pieru-Joe

Vierailija
20/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naamalle voi istua.

M47

Missä olet, tulen oitis. Minulla onkin valmiina muutamat kunnon töräykset kun söin tänään herneskeittuva.

- Mauri