Tästä näkee miten suomalaiset matkustaa
Kommentit (15)
4x Kreikka
1x Kanariansaaret
1x Bulgaria
Sama tahti menee tänä vuonna aika pitkälti.
Tosin van 3 Kreikkaa:)
Pakkoruotsi siis pois ja tilalle viron opintoja! :)
pienituloisen on matkattava mihin pääsee. Eli Viro, Turkki, Bulgaria, Kreikka... sitä rataa.
Pakkoruotsi siis pois ja tilalle viron opintoja! :)
Ainakin siis etelä-suomesta, jostain Haaparannasta ja Torniosta tai Vaasasta eri asia.
Toki Viroon pääsee nopeammin ja helpommin kuin Ruotsiin.
Venäjällekin pääsee varsin nopeasti (Pietariin samassa ajassa kuin Viroon, jos laskee Viron matkaan satamassa jonottelun).
lappaa mm. Nokian porukkaa ja tuotantoa ja tutkimusta sielläpäin on.
lappaa mm. Nokian porukkaa ja tuotantoa ja tutkimusta sielläpäin on.
erään ystäväni mies yhdessä isossa suomalaisessa yrityksessä tekee noin 20 matkaa vuoden aikana Kiinaan.
Esim viikko Lapissa maksaa enemmän kuin viikko välimerellä
No Kiiinassa ja Intiassa lappaa mm. Nokian porukkaa ja tuotantoa ja tutkimusta sielläpäin on.
vai niiden perheet menee sinne lomilla?
No Kiiinassa ja Intiassa lappaa mm. Nokian porukkaa ja tuotantoa ja tutkimusta sielläpäin on.
vai niiden perheet menee sinne lomilla?
erittelemään kuka on lentämässä Kiinaan huvin vuoksi, kuka työmatkalle:)
Tuskin tuollaiseen tutkimukseen pystyvät
No Kiiinassa ja Intiassa lappaa mm. Nokian porukkaa ja tuotantoa ja tutkimusta sielläpäin on.
vai niiden perheet menee sinne lomilla?
erittelemään kuka on lentämässä Kiinaan huvin vuoksi, kuka työmatkalle:)
kyselyllä vai laskutte esim vain matkatoimistojenlomapakettimatkat? Silloin kyllä pystyy erottelemaan työn ja loman. Keskieurooppa olis kyllä paremmin edustettu jos bisnesmatkat olis mukana.
Tuskin tuollaiseen tutkimukseen pystyvät
No Kiiinassa ja Intiassa lappaa mm. Nokian porukkaa ja tuotantoa ja tutkimusta sielläpäin on.
vai niiden perheet menee sinne lomilla?
erittelemään kuka on lentämässä Kiinaan huvin vuoksi, kuka työmatkalle:)
kyselyllä vai laskutte esim vain matkatoimistojenlomapakettimatkat? Silloin kyllä pystyy erottelemaan työn ja loman. Keskieurooppa olis kyllä paremmin edustettu jos bisnesmatkat olis mukana.
Kuulostaa ihan järkevältä noin kuin sanot.
jos mukana on vain pakettimatkat. Ja toisekseen kuka tekisi pakettimatkan Irlantiin?
No anyways, outoa ettei esim. Iso-Britannia ole lainkaan mukana. Omassa tuttavapiirissä joka toinen käy siellä vähintään kerran vuodessa Rynkky Airilla.
minuakin kiinnostaa, miten tuo on laskettu. Lapissa ainakin rajan lähellä käydään tämän tästä Ruotsin tai Norjan puolella esim. ostoksilla, ja pääkaupunkiseudulla hypitään alvariinsa Tallinnassa. Ei siinä ole kyse välttämästä mistään "kunnon" lomailusta vaan piipahtamisesta rajan toisella puolella.
Esimerkiksi Thaimaahan on matkustettu enemmän kuin vaikkapa Norjaan tai Englantiin.