Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
g. asunto-osakeyhtiössä asuva, muuttaisitko/muutitko putkiremontin takia pois?
26.08.2012 |
Oliko ainut syy tuo remontti vai oliko elämäntilanne muutenkin sopiva muuttaa? Eikö ollut rahaa maksaa remonttia?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuten minulla tyypillisesti. Tarkoin ihan kokonaan pois muuttamista, myymistä. ap
Alue: Aihe vapaa
Mutta muutin sitten takaisin. Rahat oli säästettynä etukäteen, maksettiin käteisellä kun taloudellinen loppuselvitys oli ohi. Se muuten viivästyi vielä enemmän kuin itse remontti, joten yllärinä saimme kivat korkorahat, kun rahat olivat päiväkorkoisella tilillä koko sen ajan.