Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elonkerjuulta uusi kappale, mitä mieltä?

Vierailija
26.08.2012 |

http://www.elonkerjuu.com/2012/08/22/elonkerjuu-ilon-ja-surun-kaupunki-…





Uusi solisti Juha Lagström voittaa mielestäni Tähkän. Jos tuleva albumi on sanmaa tasoa kuin nämä kaksi uutta kappaletta niin minustahan voisi vaikka tulla yhtyeen fani...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan välittänyt Elonkerjuun tuotannosta, en edes Laurin aikoihin. Minusta taasen Tähkä on loistava ja löysinkin hänen musiikkinsa soolouran alkaessa.

Vierailija
2/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tienyt, että tälläisiä laulajia tulee vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähkä ei pääse muotistaan pihalle edes sooloartistina. Elonkerjuun uusi tuotanto on todella positiivinen yllätys.

Vierailija
4/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Tähkä vaipua pian unholaan mutta Elonkerjuu pysyy pinnalla.



Tai no, Tähkä pysyy esillä esintymällä kaikenlaisissa kissanristiäis-realityohjelmissa.

Vierailija
5/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat julkaistut sinkut virittävät melkoiset odotukset syyskuussa ilmestyvän uuden CD:n suhteen. Ja Juha Lagström on TODELLA hyvä. Veikkaan uudelle Elonkerjuulle pitkäaikaista suosiota, on vielä pinnalla, kun Tähkä on joutunut kehäraakki-osastoon.

Vierailija
6/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ääntä voi jopa kuunnella, kun taas Tähkän ulina saa korvat itkemään verta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin Tähkää, ja luulin, että Elonkerjuutakin. Nää uudet on kuitenkin mun mieleen, sekö biisit että laulaja. Yllätyin itsekin.

Vierailija
8/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin samaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi