Lue keskustelun säännöt.
G: Kuinka monen työpaikalla puhutaan
Kommentit (2)
Alimmassa asemassa oleva katsoo, muttei saa yksinään keskustelua viritettyä.
Naurattaa muuten "lisää keskustelua aiheesta" -listan linkki Olen hidasjärkisin työpaikallani. :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse vaan irvailen asiasta heille. Minuuttiakaan en ole BBtä tällä kaudella katsonut.