Lue keskustelun säännöt.
Kesälomarahat tuli, ihanaa!
15.07.2011 |
Jestas sentään. Ihanaa saada tollaisia tähtitieteellisiä rahasummia. Wau ja Wow.
...ja siihen ku sit lisätään se että ei näiden kahjojen kakaroiden kanssa Jaksa lähteä minnekään, niin ompa reilusti rahaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla