Mitä se mielestäsi kertoo suomalaisten arvostelukyvystä kun Pekko-elokuvaa on katsottu Areenasta liki 200 000 kertaa?
Kommentit (12)
Noissa striimipalveluissa on usein se "suomessa tällä hetkellä suosituimmat" lista esim. leffoista, ja jossain disneyssä listassa on pitkä rivi piirrettyjä. Mitä se kertoo suomalaisista? Eipä paljoakaan, lähinnä siitä mitä palvelussa on tarjolla ja disneyn tapauksessa sen, että lapsiperheet katselee noita disneyn leffoja.
Kärjessä tällä hetkellä uusin avatar, sitten joku pixarin uutuus, ja toy storyn kaikki osat etc.
Vierailija kirjoitti:
tjäh!
t. Pekko
Tsäh.
No ei se sitten mikään supersuosittu leffa ole. Jostain syystä Uunojakin vielä näytetään ja jotkut kai niitäkin katsoo.
Pekot ja Uunot ovat hyvänmielen leffoja, aivot narikkaan kamaa. Mukava katsoa ja muistella mukavia aikoja :)
Vierailija kirjoitti:
Pekot ja Uunot ovat hyvänmielen leffoja, aivot narikkaan kamaa. Mukava katsoa ja muistella mukavia aikoja :)
Kaikesta kurasta sitä ihminen löytääkin nostalgiaa.
Vierailija kirjoitti:
Pekot ja Uunot ovat hyvänmielen leffoja, aivot narikkaan kamaa. Mukava katsoa ja muistella mukavia aikoja :)
Nämä elokuvat ovat oman aikakautensa tuotoksia, miksi niitä ei voisi katsoa? Ei se minusta kerro mitään kenestäkään jos niitä on nähnyt. Jos ne ei henkilökohtaisesti miellytä , niin se on ihan sitten oma asiansa. Itse olen nähnyt ja silloin tällöin tykkään katsoa edelleen.
Olen sitä mieltä, että sinä, ap, olet typerys. Voisit hankkia elämän.
Lapset tykkää katsoa pölhöhuumoria.
En ole yhtäkään nähnyt, joten en tiedä. Yhden Turhapuron näin, toiste en ole erehtynyt katsomaan.
Kai sen voi katsoa kun kuitenkin on siitäkin maksanut.
Mikä on Pekko-elokuva ja miksi minun pitäisi se tietää?