Lue keskustelun säännöt.
Pelaatko Second Lifessa?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ne avatarit ja vaatteet ovat hyvin aidon näköisiä! Mä tanssin eilen rantaklubilla kauniissa bilevaatteissa.
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänNe avatarit ja vaatteet ovat hyvin aidon näköisiä! Mä tanssin eilen rantaklubilla kauniissa bilevaatteissa.
http://secondlife.com/