Lue keskustelun säännöt.
Bigineissä hiekkalaatikolla :)
23.05.2011 |
Naapurin muija katteli pahasti, kun olin bigineissä ja shortseissa hiekkalaatikolla. Miehensä jutteli ihan mukavia, mutta naista tuntui vaivaavan jokin. Pitääkö minun todella pukeutua kaapuun ettei vihastu naapuri?
Kommentit (7)
golitzihousut, fliistakki ja koreteksikengät.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja yläosaksi mielellään ferkkatakki!
on taas luettu legendaarisia av-ketjuja. Joku yrittää nyt joka päivä herättää samantyyppisellä aloituksella keskustelua eloon. Ei se mitään, kyllä jossain vaiheessa tärppää. Ehkä joku oikein häiriintynyt provo iskisi paremmin.
Vaihda shortsit gabreihin niin kohtelu paranee.
Tänään on ollu sitäpaitsi aika huono hiekkalaatikkosää ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
gabreihin niin kohtelu paranee.