Lue keskustelun säännöt.
Fysioterapeutin tapaaminen raskaana?
23.05.2011 |
Tänään neuvolassa sanottiin (rv21), että fysioterapeutin ryhmätapaaminen on sitten kahden viikon päästä. Kysyin, että tuleeko mies mukaan. Ei kuulemma tarvitse.
Mikä tämä tapaaminen on? Onko siis osa synnytysvalmennusta?
En jaksanut enää kysyä, kun muutenkin vaikeaa saada palvelua omalla äidinkielellään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla