Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norjan veriteko monikulttuuripolitiikan seuraus

Vierailija
23.07.2011 |

Ei ole oleellista tekeekö näitä vasen- vai oikea siipi, vai mamut itse. Oleellista on, että kulttuureja ei voida sekoittaa ilman valtavaa määrää väkivaltaa.



Onko monikulttuuri tämän verenvuodatuksen arvoista?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei anna, yksiselitteisesti

Vierailija
2/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen suht likeisestä historiasta montakin aatesuuntausta, joka on mielellään pannut kaikki ongelmat jonkin tietyn ihmisryhmän syyksi. Ilmeisesti tähän joukkoon kuuluu myös hommapersismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi monikulttuurisuus on vedetty tähänkin mukaan? Kiinnostaisi tietää mikä on se vedenpitävä lähde, joka kertoo lasten joukkomurhan olevan monikulttuurisuuden seuraus??

Vierailija
4/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoihoinen voi olla helvetin paha ihminen ja vaarallinen meille muille? Kristitty ei ole yhtään muslimia parempi. Mutta ei syytetään nyt mamuja tästäkin, pakkohan sen norskin oli lapsia ampua kun pahat mamut sitä kiusas.

Vierailija
5/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielläkin oli monikulttuurisuus harmina

Vierailija
6/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen suht likeisestä historiasta montakin aatesuuntausta, joka on mielellään pannut kaikki ongelmat jonkin tietyn ihmisryhmän syyksi. Ilmeisesti tähän joukkoon kuuluu myös hommapersismi.

Ihmisryhmiä vaan ei voi sekoittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIna on yksilöitä, joukkoja ja ryhmittymiä jotka ovat toisiaan vastaan. Joskus väkivaltaan osallistuu lähes koko kansa. Politiikkaan on valitettavasti aina ajoittain sisältynyt myös väkivalta. Tuskin Suomessakaan punaisten ja valkoisten sotaa aiheutti maahanmuuttajien tuoma monikulttuurisuus?

Ei ole oleellista tekeekö näitä vasen- vai oikea siipi, vai mamut itse. Oleellista on, että kulttuureja ei voida sekoittaa ilman valtavaa määrää väkivaltaa.

Onko monikulttuuri tämän verenvuodatuksen arvoista?

Vierailija
8/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei syytetään nyt mamuja tästäkin, pakkohan sen norskin oli lapsia ampua kun pahat mamut sitä kiusas.

Lue aloitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaisetkin yrittivät kai liikaa monikulturoida Eurooppaa 1930-luvulla?

Vierailija
10/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ap nimittäin yrittää, koska juurikin maahanmuuttajat sitä monikulttuurisuutta luovat. Turha sitten jälkikäteen inttää, ettei hän mamuja syytä tästä, "lue aloitus" - juu, luin ja juurikin hän syyttää tästä nyt maahanmuuttoa.



Minä sen sijaan sanoisin, että juu: Norjan olisi syytä välittömästi karkottaa helvettiin kaikki äärioikeistolaiset. Minä henk.koht en kaipaa heitä tänne Suomeenkaan, koska heissä kytee silmitön viha.



Eli ongelma ovat mustavalkoisesti ajattelevat ja aggressiiviset ääriliikkeet, eivät maahanmuuttajat tai monikulttuurisuutta arvostavat, rauhalliset ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaisetkin yrittivät kai liikaa monikulturoida Eurooppaa 1930-luvulla?

Todennäköisesti näin

juutalaiset olleetkaan asuneet Euroopassa tuolloin kuin parisen tuhatta vuotta. Mamut!

Sivistykää ihmiset, älkää arvailko.

Vierailija
12/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaiset on aina pysytelleet omissa piireissään. Ovat esim. ainoa uskonto, joka ei tee minkäänlaista lähetys-/käännytystyötä. Menevät naimisiin keskenään (erityisesti historiassa, mutta edelleenkin), tekevät kauppaa keskenään jne.



Väitteesi on silkkaa tietämättömyyttä (=typeryyttä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ap nimittäin yrittää, koska juurikin maahanmuuttajat sitä monikulttuurisuutta luovat. Turha sitten jälkikäteen inttää, ettei hän mamuja syytä tästä, "lue aloitus" - juu, luin ja juurikin hän syyttää tästä nyt maahanmuuttoa.

Minä sen sijaan sanoisin, että juu: Norjan olisi syytä välittömästi karkottaa helvettiin kaikki äärioikeistolaiset. Minä henk.koht en kaipaa heitä tänne Suomeenkaan, koska heissä kytee silmitön viha.

Eli ongelma ovat mustavalkoisesti ajattelevat ja aggressiiviset ääriliikkeet, eivät maahanmuuttajat tai monikulttuurisuutta arvostavat, rauhalliset ihmiset.

Ei niitä voi karkoittaa, koska niitä tulee aina lisää. Samaahan yrittää Obama Afganistanissa terroristien kanssa, mutta ei onnistu, aina tulee uusia.

Ainoa tehokas keino lopettaa verenvuodatus on lopettaa monikulttuuripolitiikka. Tällöin loppuvat yhdellä iskulla vasemmiston, oikeiston ja mamujen tekemät iskut.

Vierailija
14/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaiset on aina pysytelleet omissa piireissään. Ovat esim. ainoa uskonto, joka ei tee minkäänlaista lähetys-/käännytystyötä. Menevät naimisiin keskenään (erityisesti historiassa, mutta edelleenkin), tekevät kauppaa keskenään jne.

Väitteesi on silkkaa tietämättömyyttä (=typeryyttä).

Oleellista on miten Hilter asian näki ja mitä tästä seurasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaiset on aina pysytelleet omissa piireissään. Ovat esim. ainoa uskonto, joka ei tee minkäänlaista lähetys-/käännytystyötä. Menevät naimisiin keskenään (erityisesti historiassa, mutta edelleenkin), tekevät kauppaa keskenään jne.

Väitteesi on silkkaa tietämättömyyttä (=typeryyttä).

Ei ole Oleellista on miten Hilter asian näki ja mitä tästä seurasi.

että tietynlaiset poliittiset suuntaukset etsivät mielellään syntipukkeja, ja pyrkivät sitten kostamaan heille KAIKEN. Juutalaisilla ei ollut mitään tekemistä Saksan alamäen kanssa, syynä saksalaisten ahdinkoon oli talouslama ja 1. MS:n kovat rauhanehdot. Hitler ny vaan keksi elaboroida vanhaa kunnon antisemitismikorttia.

Neuvostoliitossa oli sama meinkinki, juutalaisten tilalla sitten vaan kansanviholliset, kulakit, trotskilaiset jne.

Onhan se helpompaa syyttää jotain tiettyä ilmiötä tai ihmisryhmää ongelmista kuin oikeasti tehdä asioille jotain.

Vierailija
16/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ap nimittäin yrittää, koska juurikin maahanmuuttajat sitä monikulttuurisuutta luovat. Turha sitten jälkikäteen inttää, ettei hän mamuja syytä tästä, "lue aloitus" - juu, luin ja juurikin hän syyttää tästä nyt maahanmuuttoa.

Minä sen sijaan sanoisin, että juu: Norjan olisi syytä välittömästi karkottaa helvettiin kaikki äärioikeistolaiset. Minä henk.koht en kaipaa heitä tänne Suomeenkaan, koska heissä kytee silmitön viha.

Eli ongelma ovat mustavalkoisesti ajattelevat ja aggressiiviset ääriliikkeet, eivät maahanmuuttajat tai monikulttuurisuutta arvostavat, rauhalliset ihmiset.

Ei niitä voi karkoittaa, koska niitä tulee aina lisää. Samaahan yrittää Obama Afganistanissa terroristien kanssa, mutta ei onnistu, aina tulee uusia.

Ainoa tehokas keino lopettaa verenvuodatus on lopettaa monikulttuuripolitiikka. Tällöin loppuvat yhdellä iskulla vasemmiston, oikeiston ja mamujen tekemät iskut.


Maahanmuutto lopettamalla ei siten vaikuteta pätkääkään äärioikeistolaisuuteen, se elää vihasta vasemmistoa kohtaan.

Joten miten ihmeessä sinun mielestäsi tämä on pantavissa maahanmuuton viaksi?

Onko sinusta oikein siis, että sivullisia rankaistaan? Jos vaikka somalimiehet raiskaa jonkun, sinun veljesi pannaan linnaan?

Vierailija
17/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas ihminen lahtaa lapsia ja silta olisi valtytty jos ei olisi sekoitettu kulttuureja? No mites nama Sumen kouluampujat sitten saadaan monikulttuurisuuden syyksi? Ihan samankaltaisista ihmisista on kaiketi kyse.

Vierailija
18/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Onhan se helpompaa syyttää jotain tiettyä ilmiötä tai ihmisryhmää ongelmista kuin oikeasti tehdä asioille jotain.

Niin on. Ja mitä enemmän näitä 'ryhmiä', sitä enemmän tekosyitä veriteoille. Tämä oli vain pointti.

Vierailija
19/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mista tahan nyt saatiin poliittka mukaan ylipaataan? Mielisairas ihminen lahtaa lapsia ja silta olisi valtytty jos ei olisi sekoitettu kulttuureja? No mites nama Sumen kouluampujat sitten saadaan monikulttuurisuuden syyksi? Ihan samankaltaisista ihmisista on kaiketi kyse.

mukaan näiltä hommalaisilta, jotka haluavat panna kaikki yhteiskunnan epäkohdat mamujen ja monikulttuurisuuden syyksi, aivan kuten niin monet muutkin populistiset poliittiset liikkeet historiassa ja nyykpäivänä.

Vierailija
20/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten varmasti saamme tietää motiivin. Voi liittyä monikulttuurisuuteen tai sitten olla liittymättä, vaikea sanoa tällä hetkellä.



Murhilla ja terroriteoilla on yleensä jokin motiivi takana ja vaikka se ei olisikaan looginen muiden mielestä (niin kuin murhilla yleensä), saattaa se silti olla looginen tekijän mielestä.

Jos nyt kuitenkin kertoo motiiviksi esim. monikulttuurisuuden tms. niin sitä voidaan sitten pitää motiivina.



Ei tietty anna oikeutusta teolle ja ideaalimaailmassa kaikkein pitäisi olla kavereita keskenään ja mitään pahaa ei saisi koskaan kenellekään tapahtua. Realismia sellainen ei kuitenkaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi