Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norjan veriteko monikulttuuripolitiikan seuraus

Vierailija
23.07.2011 |

Ei ole oleellista tekeekö näitä vasen- vai oikea siipi, vai mamut itse. Oleellista on, että kulttuureja ei voida sekoittaa ilman valtavaa määrää väkivaltaa.



Onko monikulttuuri tämän verenvuodatuksen arvoista?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mista tahan nyt saatiin poliittka mukaan ylipaataan? Mielisairas ihminen lahtaa lapsia ja silta olisi valtytty jos ei olisi sekoitettu kulttuureja? No mites nama Sumen kouluampujat sitten saadaan monikulttuurisuuden syyksi? Ihan samankaltaisista ihmisista on kaiketi kyse.

mukaan näiltä hommalaisilta, jotka haluavat panna kaikki yhteiskunnan epäkohdat mamujen ja monikulttuurisuuden syyksi, aivan kuten niin monet muutkin populistiset poliittiset liikkeet historiassa ja nyykpäivänä.

Sinä siis näet siitä lankaa pitkin että kaveri oli mielisairas? Jos selviää ettei ollut, niin jäljelle jää mm. tuo poliittinen motiivi.

Vierailija
22/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ihmeessä apulaisprofessoriksi Helsingin yliopistoon, ap. Sinun analyyttiset, monipolviset tulkintasi suorastaan porautuvat tämän yhteiskunnan kipeään sieluun.



Nimenomaan, nimenomaan, tästä on kyse. REPS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä on sanonut että motiivi on se että ollaan liian ystävällisiä maahanmuuttajia kohtaan. Rodut sekoittuvat. Hän iski sitä poliittista puoluetta kohtaan joka suosii/tukee maahanmuuttoa. Maahanmuuttajat ovat vihollisia hänellä oli samat harrasteet kuin Jokelan ja Kauhajoen surmaajilla.

Paljon sotapelejä lapsuudessa. Hän on fanaattinen kristitty. Teko oli poliittinen mielipide kaikessa yksinkertaisuudessaan. Norjaan on turha mennä kalatehtaalle töin rikastumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme