Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheilijapoika 11v, pituus 145cm, paino 45kg. Pitäisikö huolestua painosta?

Vierailija
07.03.2011 |

Meillä urheillaan kovasti ja syödään terveellisesti, eli ei löydy selkeää syytä miksi painoa kertyy. Eli herkkuja ei voi vähentää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää kuin mitä pituuskasvuun kuuluu, niin ei varmaan kannata mitään isoa paniikkia nostattaa. Kasvupyrähdyksen aikana voi sitten katsoa tarkemmin, että lakkaako paino kertymästä entiseen tahtiin, ja siinä vaiheessa miettiä, että mikä on vikana.



Vierailija
2/10 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

140cm ja 40kg. Lääkäri sanoi, että painoa pitää seurata, herkut pois. Ei urheile päivittäin. meillä poika ei ole ikinä ollut kukkakeppi, vaan jykevä. Tulee leveäharteinen kuten isästään. Mutta olen painoon kiinnittänyt huomiota ja herkut on otettu pois. paitsi karkkipäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä suunnilleen pojille kerääntyy massaaa tulevaa kasvukautta varten. Tuo massan kerääminen saattaa kestää pari vuotta, mutta kyllä ne siitä lähtee kun poika kasvaa.Meidän pojalle kävi ihan samalla tavalla tuon ikäisena. Poika urheili tuolloin jopa 7x vko, joten ei ollut liikunnan puutteesta eikä ravinnosta kyse.

Vierailija
4/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huolestuisi painosta. Pituuskasvupyrähdyksen tullessa paino tasoittuu varmasti.

Vierailija
5/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko poika kovin lihaksikas ja roteva?

Vierailija
6/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä urheileva 8 vuotias



137cm 35kg ja painoa saisi olla enemmän. Ei tuon ikäisellä tarvi sikspäkki näkyä. Syö kuin hevonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset painavat enemmän kuin läski...



Toinen kysymys: jos on selvästi ylipainoa, niin onko mahdollista, että syö herkkuja salaa? Tyyliin käy koulun jälkeen kaupassa ja vetäsee ison karkkipussin ja 1,5 litran limupullon tms.?

Vierailija
8/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vanhemmat ruumiinrakenteeltanne samantyyppisiä? Meillä 11-v tyttö, saman pituinen kuin poikasi ja painaa 32 kg. Kouluterveydenhoitaja huomautti, että painoa saisi olla enemmän. Minä en ole painosta huolissani, tiedän että syö hyvin ja olen itsekin ollut aika aikamoinen rääpäle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahassa ei etupuolella makkaroita, mutta ihmeelliset jenkkakahvat on.

Vierailija
10/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites urheilujuomat lipittääkö niitä? useammat ton ikäset juo ja ne ovat pahoja myös hampaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme