Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua! Meillä haisee kamala kissankusi!
18.01.2011 |
Siis pari päivää haissut ihan hirveä kissankusi meillä olohuoneessa. Meillä on 2 kissaa joten sinänsä ihan luonnollista, mutta piru vie kun en tajua että missä se kusilämpäre on! Sohvan ympärillä oikein leijailee semmonen kusipilvi, oon koettanut haistella sohvan, maton, kaikki läpi mut en tajua mistä se tulee. Mitä ihmettä mä teen, taju lähtee?!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
et jos sitä kuslammikkoa ei löydy..