Lue keskustelun säännöt.
Kehä 3 kirppis lopettanut( Jumbon lähellä)
06.03.2011 |
Muuttikohan se uusiin tiloihin, vai menikö vaan nurin ? Kuka tietää ??
Kommentit (5)
Ovessa oli vain lappu, että kirpputori suljettu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"Kehä 3 Kirppis Virkatiellä on lopettanut toimintansa."
meni nurin, siel oli ulosotto selvitys käynnissä.. omistaja sanoi että avaavat huhtikuussa itiksen puhoksessa.. tiedä sitten toteutuuko..
Myrtsin kirppis on niin törkeen kallis, ettei sinne voi mennä myymään.
Siis oikeestiko sitä ei enää oo?