Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mihin usa:n valtioon muuttaisit?
Kommentit (8)
joku lämpimistä osavaltioista olisi kiva.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No noi ei nyt kaikki ole osavaltioita :D
Sulla ei taida toi ymmärrys olla ihan parasta :)
Itse asiassa mä asun parhaillaan kaliforniassa.
no ei kai, en tod haluaisi sinne.
Dirrrrrrrrrrty south sanon minä!
Itse asiassa mä asun parhaillaan kaliforniassa.
minkälaisia ovat ihmiset jne jne?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin New Yorkiin. Ei vaan kiinnosta sen maan touhu sitten yhtään.
Alue: Aihe vapaa
Paikkoina New York, Boston, Texas tai Kalifornia.