Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Esikoinen syöksyllä, toisessa usempi tunti, mahdollista?
04.03.2011 |
Onko kenelläkään kokemusta että esikoinen on syntynyt syöksyllä, mutta toisen synnytyksessä mennyt useampi tunti?
Kommentit (5)
mutta toinen ja kolmas ulkona vajaaseen kolmeen tuntiin, neljännellä ei ollu kiire minnekään ja synnytyski kesti lähes 10h.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla. Ekalla kerralla en ehtinyt saada mitään kivunlievitystä ja vauva syntyi heti. Avautumisvaihe kesti vartin.
Toisella kerralla synnytys kesti koko yön, ja nukuinkin välillä. Epiduraali ?
:D
Alkanut vaan tässä alkuraskaudessa mietittymään että ehtiikö sitä sairaalan asti, sitten kun lähtö tulee. Esikoisen synnytys kesti 1tunti 55min, ponnistus 5min.
ap
Alue: Aihe vapaa
molemmilla kerroilla että esikoinen syntynyt syksyllä, mutta toisen synnytyksessä mennyt useampi tunti :D