Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska ootte lähteneet esikoisen syntymän jälkeen eka kerran ihan ryyppäämään? ov

Vierailija
04.03.2011 |

Enkä tarvi tähän ketjuun mitään taivasteluja siitä kuinka ei tarvii ryypätä jne. Ja kuinka seuraava päivä sujui, oliko darra, miten mahdollinen vauvan suhtautuminen äitiin poissaolon jälkeen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut darra eikä enää vauvojakaan

Vierailija
2/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi isinsä hoiviin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen 10v

Vierailija
4/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäämisestä puhuin viimeksi joskus 18-vuotiaana. Kuulostaa joltain sikalameiningiltä "lähteä ryyppäämään". Möyritäänkö silloin jossain lähiökuppilan takapihalla polvet auki tyhjennetyt taskumatit povitaskussa?

Vierailija
5/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävien kanssa ravintolassa ja tulin aamuyöllä. Sen jälkeen en ole tainnnutkaan käydä - kuopus kohta 7 v! Pitäisköhän ensi kesänä repäistä?

Vierailija
6/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä yli 6kk

ei ollut mitään ihmeempää havaittavissa vauvan käytöksessä tai ehkä pientä kitinää ei voi muistaa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Muissa illanvietoissa olen kyllä ollut.

Vierailija
8/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huomannut, että jo yksi siideri olisi noussut päähän, mutta varovasti otin siltikin. Seuraavana aamuna oli sen verran heikotusta, että kyllä huomasi ottaneensa, mutta sen enempää ei oksettanut tai pää ollut kipeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt ihan tarkasti muista, kun en merkannut ylös mihinkään:D



Hyvin pärjäsi yön (nukkui tietty suurimman osan poissaoloajastani), mutta olisi pärjännyt isänsä kanssa muutenkin. Pullosta sai maitonsa tuolloin. Alkoholi nousi päähän ihan kuin ennenkin (ei mietenkään helpommin) ja darra olis samanlainen kuin ennenkin. Ja pääasia, että oli hauskaa:D

Vierailija
10/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoisen syntymästä on kohta 3 vuotta (ei vielä toista tulossa, joten ei raskausrajoitteita). Mutta kerran erehdyin juomaan 2 lasillista viinä ja seuraavana päivänä tein ns. pientä kuolemaa. Alkoholi ei taida enää sopia mulle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ei ollut moksiskaan kun hoidosta tuli, mummin luona oli hyvin viihtynyt ja tyytyväisenä tuli myös takaisin kotiin.



- 10 -

Vierailija
12/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nukkua pitkään joten olo oli ihan ok siihen nähden että bailattiin pikkutunneille asti:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähdin kaverin kanssa iltaa istumaan. Meni muistaakseni noin yhteen asti yöllä. Pikku hiprakka siinä tuli, mutta ei krapulaa.



Isä hoiti vauvaa sillä välin kotona ja antoi pumpattua maitoa pullosta.



En olisi muuten varmaan lähtenyt noin aikaisin, mutta tämä kaveri oli harvinainen vieras ulkomailta, joten päätin tavata häntä kahden kesken drinkkien merkeissä.



Vauva ei tuntunut tästä kärsivän, enkä minäkään ikävöinyt pahemmin vauvaa kun oli niin paljon ystävän kanssa juteltavaa. Kerran kävin pumppaamassa tissit tyhjiksi.

Vierailija
14/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä harrasta ryyppäämistä, mutta viihteellä käyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäämisellä tässä tarkoitan sitä, kun äiti ihminen juo itsensä humalaan, jossain aikuisten seurassa (toivottavasti ilman lapsia). Anteeksi maalaisuuteni. Ap.

Vierailija
16/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun poika oli parin kuukauden ikäinen.

Oli siskoni hoivissa. Siskoni siis ollut tekemisissä lapsen kanssa lähes päivittäin heti ekoista sekunneista lähtien (kuten vielä nykyäänkin), joten oli ainakin hyvin tuttu tyyppi.



Lapsen isä ei silloin ollut kuvioissa, kun päätti neljän vuoden suhteen pari kuukautta ennen la:ta kun ei kuulemma perhe-elämä ollutkaan häntä varten.

Vierailija
17/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähdin ekan kerran muka ryyppäämään, Mamban keikalle. Ei sit kuitenkaan oikein kalja maistunut, mutta keikka oli hyvä ja hauskaa oli kaverin kanssa. Lähdin kuitenkin kotiin jo yhden aikaan, ei siis ollut mitään darraa tms. sen jälkeen.



Ihan sit oikeesti ryyppäämään lähdin kun lapsi oli kaksi kuukautta. Sillon vedettiinkin sit ihan olan takaa, kotiin tulin neljän aikaan aamuyöstä ja seuraavana päivänä lähinnä loikoilin vauvan kanssa, ei jaksanu muuta tehdä.

Vierailija
18/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun poika oli parin kuukauden ikäinen.

Oli siskoni hoivissa. Siskoni siis ollut tekemisissä lapsen kanssa lähes päivittäin heti ekoista sekunneista lähtien (kuten vielä nykyäänkin), joten oli ainakin hyvin tuttu tyyppi.

Lapsen isä ei silloin ollut kuvioissa, kun päätti neljän vuoden suhteen pari kuukautta ennen la:ta kun ei kuulemma perhe-elämä ollutkaan häntä varten.

Eikä vauva tuntunut olevan moksiskaan siitä, että äiti oli ollut poissa kun oli kuitenkin nukkunut suurimman osan ajasta.

Vierailija
19/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäämisellä tässä tarkoitan sitä, kun äiti ihminen juo itsensä humalaan, jossain aikuisten seurassa (toivottavasti ilman lapsia). Anteeksi maalaisuuteni. Ap.


En juo koskaan itseäni humalaan,parit voin ottaa ja olla pienessä sievässä.

Vierailija
20/27 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kuopus taas taisi olla väähn päälle 1v kun tuli ekan kerran lähdettyä.