Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun dieetti- toimii!

Vierailija
04.11.2010 |

Esimerkki eiliseltä:



Aamulla raejuustoa, mehukeittoa ja mandariini



Päivällä porsaanfilettä, höyrytettyjä kasviksia, piimää lasillinen



Välipalana rahkaa ja marjoja



Päivällinen lohta, vihanneksia, raejuustoa, salaattia



Illalla söin vielä omenan kun valvoin myöhään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä noin mutta vaihdellen proteiininlähteitä ja kasviksia. Olen ollut nyt n.4 vk ja -7 kg ja olo on loistava! Ylipainoa 20-25 kg. Ap

Vierailija
2/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemattoman vähän kuituja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon vähemmän ja kuitujen puute loistaa. Mutta onnea laihdutukseen, hyvinhän se sujuu!

Vierailija
4/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään nälkäkuuri. Kiitos! ap

Vierailija
5/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai sit on ainakin aika omalaatuinen hiilihydraatti rajoitteinen dieetti...ei hyvää päivää... Ei ihme, että karppaajia täällä mollataan, kun kaikki hullut itsesäveltamineen dietteineen tulee vouhkaa "kokeilin vhh:ta ja ei kyllä toiminu, ja huono olo oli ja nälkä ja vitutti enkä edes laihtunu ensimmäisen kk:n jälkeen"

Vierailija
6/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on vhh, kun hiilareita 100g ja nekin kasviksista ja hedelmistä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai sit on ainakin aika omalaatuinen hiilihydraatti rajoitteinen dieetti...ei hyvää päivää... Ei ihme, että karppaajia täällä mollataan, kun kaikki hullut itsesäveltamineen dietteineen tulee vouhkaa "kokeilin vhh:ta ja ei kyllä toiminu, ja huono olo oli ja nälkä ja vitutti enkä edes laihtunu ensimmäisen kk:n jälkeen"

... mikä ap:n ruokavaliossa oli huonosti. Sehän oli oikein hyvä ja terveellisen kuuloinen ja tulokset hyviä, laihtumisvauhti juuri sopiva.

Ihan pian alkaa myös minun ja mieheni vastaava hiilaritietoinen elämä, kunhan ollaan tehty vähän "esivalmisteluita" :) Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
8/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan olet ollut, mitkä mitat sulla on mikä tavoite? Onko ihanaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai syötkö joka päivä tuota samaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan