Lue keskustelun säännöt.
Sain sähköpostiviestin koskien delfiinien tappoa
25.10.2010 |
http://theoceanprotector.com/
Outo juttu, en ole tästä aiemmin kuullutkaan. Tanskassa joku aikuistumisriitti että lahdataan tuhansia delfiinejä?
Onko tää totta vai olenko jotenkin sinisilmäinen.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tapahtuu Färsaarilla, jotka kuuluvat Tanskalle, vaikka ei pidä siitä. Ja riittiin kuuluu valaan tappo, joka myös syödään.
eri lajia kuin mitä nyt nää särkänniemen,vaikka kuulema muistuttavat valasta...
Samasta asiasta oli juuri 9.12 juttua stara.fi sivulla ja melko julmaa tappoo täytyy sanoa.Viel nykyaikana...