Katseleeko naiset uimahalleissa toistensa vartaloita?
En ole tykännyt mennä lasten kanssa uimahalliin, koska pelkään juuri sellaista kyttäilyä ja toisten vartaloiden arviointia... Inhottaa ajatus niin paljon etten tahdo. Vai onko siellä sellasta?
Kommentit (40)
koska en näe. :D Ilman silmälaseja nään vain hahmoja. Saatan näyttää kuin kyyläisin, koska en tiedä mihin katse oikeastaan kohdistuu. Se on aika ahdistavaa oikeastaan, kun pelkään juuri loukkaavani jotakuta enkä pysty edes lukemaan ilmeitä ihmisten kasvoilta ja siten näkemään harmistuuko joku vai ei.
ja olen sitä mieltä, että kaikilla on parempi kuin mulla :-(
Siellä käy vissiin vain isorintaisia amatsoneja.
ja olen sitä mieltä, että kaikilla on parempi kuin mulla :-(
Siellä käy vissiin vain isorintaisia amatsoneja.
Heh, mulla taas ihan eri kokemus, siis mun mielestä suomalaiset naiset niin ei-hyvävartaloisia ja tällä tarkoian että ovat lasten synnyttyä ihan normin näköisiä riipputisseineen, raskausarpineen jne. Todella harvoin törmää johonkin hyvävartaloiseen siellä. ja itse samaa tavista kuin muutkin =)
En nyt kuitenkaan erityisesti välttele katsomasta ketään kaulasta alaspäin joten...
Musta myös yleensä tuntuu että muilla paremmmat kropat kuin mulla... tosiaan monilla siellä on tosi isot tissit... itselläni A-B ja tuntuvat onnettomilta niihin muihin vrt.
En nyt kuitenkaan erityisesti välttele katsomasta ketään kaulasta alaspäin joten...
Musta myös yleensä tuntuu että muilla paremmmat kropat kuin mulla... tosiaan monilla siellä on tosi isot tissit... itselläni A-B ja tuntuvat onnettomilta niihin muihin vrt.
Niinpä. Ehkä se tissien koko vaikuttaa eniten. VAikka kuinka olisi röllykkää, niin ei se mitään kunhan tissit on isot... Itse en kehtaa mennä kun kaikki nauraisi mulle siellä. Vaikka röllykkää ei niin olekaan.
Siis jotenkin tuntuu että juuri ne lihavat kyttää laihoja, ei toisin päin. Voi olla että kuvittelenkin. Mua nyt yleensä vilkuillaan kun on sen verran tatuointia ja lävistystä kropassa mutta en oo ottanu pahalla, pistäähän ne silmään. Vähä sama kun jos vetää päällensä kimaltelevan vaatteen ja ihmettelee sitten kun muut "kyttää". Uin paljon ja sen voin sanoa että ei naisen kroppa oo ikinä niin ruma tai läski tms että siitä jaksais tehä kyttäämisen arvoisen arvoisen numeron, eli sinne vaan! Siä ollaan liikkumassa, ei vertailemassa :o)
koska olen luonteeltani äärimmäisen utelias ja kiinnostunut kaikesta. Mielestäni on myöskin viehättävää se, kuinka erilaisia naisvartaloita onkaan olemassa. Hyväkroppaisia ihailen, huonompikroppaisia ihmettelen, mutta lähinnä se katseleminen on semmoista kiinnostuneen uteliasta. Sori jos häiriinnytte :)
kumpaan suuntaan ole poikkeuksellinen. Silloinkin ajatus on vain hetkittäinen ja ohimenevä. Arvostelumielellä kaikkia tiirailevilla on omassa päässä ongelma. Mulla oli yksi työkaveri, joka osasi aina kertoa toisten naisten kropista jokaisen muhkuran ja epämuodostuman. Itse oli timmi ja puhui näistä liikunta-ruoka -jutuistaan päivästä toiseen
mutta en mä ainakaan kyylää.
Tosin musta tuntui taas eilen, että otsaan on piirretty kirkkovene, sillä kaikki kyyläs mua. Enkä oo mitenkään erikoisen näköinen.
syynä se, että vaikka olen ulospäin ihan normaalikokoisen näköinen, kroppani on järkyttävine selluliitteineen, raskausarpineen ja pienine nahkariipputisseineen kuin 60-vuotiaalla naisella.. oikeasti. Tai itseasiassa näin kyllä just yhden 6-kymppisen eukon, joka on ihan "tavis" (ei mikään urheiluhullu) ja hänenkin kroppansa oli vähemmän selluliittinen ja enemmän kiinteä kuin mun.
Mä oon saanut kai vaan tosi huonot geenit.
Epäilen, ettei kukaan ehkä tarkoituksella kyttäisi, mutta uskon näyttäväni tämän ikäiseksi NIIIN kamalalta, että hätkähdyttäsin ja keräisin varmasti niin paljon negatiivista huomiota, etten mene uimahalliin/uimarannoille.
Tai uimarannoilla kesäisin käyn, mutta rantahameessa.
Minne siellä silmänsä pitäisi laittaa. Väkisin muut osuvat näkökenttään. Yleensä juttelenkin uimahallin saunassa, sillä tavalla olemisesta tulee luontevampaa. Miesten puolella kuulemma homot kyttäilevätkin :D
Muualla en niinkään. Kiva käydä kun muut on yleensä mahdottomia läskejä.
kolme lasta pesulle ja altaaseen, niiden vahtiminen ja taas pesulle. Eikä kyllä oikeesti edes kiinnosta . Olen jo kauan sitten huomannut, että me ihmiset ollaan erilaisia, ei mun enää tarvi sitä ihmetellä :)
Lasten kanssa puuhaillessa ei ole aikaa muiden kyttäilyyn ja todellakin; olen jo lapsena oppinut että ihmiset ovat erilaisia. Ei voisi vähempää kiinnostaa muiden kanssauimareiden kropat!
kun katson lapsiani. Joskus olen bongannut kyttääjän ja se aika huvittavaa. Mielenkiintoista kuinka raskausmaha jaksaa kiinnostaa.
että on oikeastaan ihan tervettä katsoa ympärilleen ja huomata, ettei kukaan ole täydellinen. huomaan että tatuointejani joskus katsotaan.
uimahalleissa näkee niin monenlaista että on oikeastaan ihan tervettä katsoa ympärilleen ja huomata, ettei kukaan ole täydellinen. huomaan että tatuointejani joskus katsotaan.
Itse olen varmaan jo lihavan puolella vatsamakkaroineni ja leveän peffani kanssa, näytän varmaan hassulta kun olkapäät ja rinnat pienet ja rumat jne, mutta ei mitään väliä!
Uimahalleissa nimenomaan esiintyy koko kirjo naisten vartaloita ja kauniita kaikki omalla tavallaan.
Niiden 70 vuotiaiden rinnalla näyttää aika timmiltä.
jotka tuijottavat pahasti kaikkia parempi kroppaisia.
samalla tavalla kuin muitakin kanssakulkijoita vaatteet päällä. Ei kiinnosta siinä mielesä yhtään, että kuka on rupsahtanut ja kuka löllyy. Lihavien lasten suuri määrä joskus ihmetyttää, mutta hyvähän se on, että ovat sitten siellä uimahallissa.