Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä tästä?
11.11.2010 |
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/asuntopalo-kolmivuotiasta-ei-vo…
Siis että äiti joutuu asunnottomaksi.Vaikuttakohan asiaan se että on kyse romaniperheestä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla