Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva (perhe)ravintola Rovaniemellä?

Vierailija
03.11.2010 |

Hei!



Osasisiko joku antaa vinkkiä mukavasta perheravintolasta Rovaniemen keskustassa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin on viirinkankaalla, ei ihan keskustassa. Ihana leppoisa tunnelma ja hyvä ruoka, todella eksoottinen ruokalista, ykköset pitää olla päällä kun sinne menee.

Vierailija
2/2 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ta noi Martina saattaa mennä. Mutta Punapippuri on lähiöpub, en usko että siellä mitään kunnon listaruokaa onkaan (korjatkaa jos olen väärässä).



Rovaniemen keskustassa on toki Mäkkärit, Rossot sun muut. Yleensä parhaat paikat ovat hotellien yhteydessä. SantaClausin ravintolaa ruuan puolesta on kehuttu, mutta lapsiystävällisyys...



Kokeile Vanhan City-hotellin ravintoloita, aukioloajoista en tosin tiedä. Sitten on erikseen mahtavaa kotiruokaa siellä Pekankadun vai Ruokasenkadun itäpäässä pohjoisen puolella katua, aivan ihana lounaspaikka, ei tosin 5 täden paikka, mutta ihanaa kotiruokaa, ei mitään rasvankäryä. Muistaakseni oli silloin vuosia sitten vihertävä yleissävy ravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän