Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavia nuo lestaadiolaiset

Vierailija
01.11.2010 |

Asumme haja-asutusalueella ja välimatkaa on naapurteihin aika reilusti.

Eilen illalla huomasin että yhdestä lestojen talosta näkyy telkkarin valot.

Luulevat ettei kukaan näe, mutta meilleppä se välke näkyykin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan että eihän ollu tietokone tai jokin pelikonsoli...

Vierailija
2/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin meillä ja meillä katsottiin tanssii tähtien kanssa.



Miehenikin pyysin analysoimaan välkettä ja samaa mieltä oli.



Meidän yksi kaveri osti lestaadiolaiselta talon ja ylläripylläsi sieltä löytyi välikatolta tv-antenni.



T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisia on Suomessakin niin paljon ja sen verran monissa seurakunnissa, että joukkoon mahtuu tyytyväisiä tv:n töllöttäjiä.



T. ehkäisyä käyttävä lestadiolaisäiti

Vierailija
4/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisia on Suomessakin niin paljon ja sen verran monissa seurakunnissa, että joukkoon mahtuu tyytyväisiä tv:n töllöttäjiä. T. ehkäisyä käyttävä lestadiolaisäiti

en tiennyt että näitäkin oikeasti on. olet saanut sen idiooteimman säännön karsittua :) olen kyllä käsittänyt, että lessuista kaikki kielletty on yksioikoisesti kiellettyä, että ei saisi vain valikoida mitä haluaa noudattaa?

Vierailija
5/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muahhahhahhahhahhahhaaaaaaa!



Olen minä vaan niin huvittava...

Vierailija
6/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri suuntausta. Mihin näistä naapurinne kuuluu? Jos heillä tv ei olekaan kiellettyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri suuntausta. Mihin näistä naapurinne kuuluu? Jos heillä tv ei olekaan kiellettyä?

Vierailija
8/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin meillä ja meillä katsottiin tanssii tähtien kanssa. Miehenikin pyysin analysoimaan välkettä ja samaa mieltä oli. Meidän yksi kaveri osti lestaadiolaiselta talon ja ylläripylläsi sieltä löytyi välikatolta tv-antenni. T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkäisy on pariskunnan oma asia.



[ien tiennyt että näitäkin oikeasti on. olet saanut sen idiooteimman säännön karsittua :) olen kyllä käsittänyt, että lessuista kaikki kielletty on yksioikoisesti kiellettyä, että ei saisi vain valikoida mitä haluaa noudattaa?

[/quote]




Onhan noita perheitä, joihin syntyy paljon lapsia, mutta iso osa käyttää ehkäisyä (ja on käytetty jo vuosikymmeniä eli ei ole mikään uusi juttu). Mieheni kanssa tehtiin selväksi jo seurusteluaikana, että ehkäisy otetaan käyttöön. En siis raskautunut heti hääyönä.:D Ja esikoisen jälkeenkin saatiin ihan mukava väli, ennen kuin tuo kuopus syntyi.

Vierailija
10/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä vanhoillis lestadiolaisia eli ei pitäisi olla telkkua.



Ja joku käski hankkia harrastuksen, niin sattumalta tuon välkkeen näin, kun laitoin sälekaihtimia kiinni, aloin katsomaan että mikä tuo valo on ja selvishän se.



Minusta tuo on tekopyhää, että salassa telkkaria katsotaan.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne näköjään nii nsalaa katsoneet, kun sinäkin kerran kiinnitit huomiota...

Vierailija
12/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita perheitä, joihin syntyy paljon lapsia, mutta iso osa käyttää ehkäisyä (ja on käytetty jo vuosikymmeniä eli ei ole mikään uusi juttu). Mieheni kanssa tehtiin selväksi jo seurusteluaikana, että ehkäisy otetaan käyttöön. En siis raskautunut heti hääyönä.:D Ja esikoisen jälkeenkin saatiin ihan mukava väli, ennen kuin tuo kuopus syntyi.

[/quote]


ja kyllä meillä telkkarikin löytyy.

t.toinen esikoislesu. ja keksisit ny paremman provon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaillaan naapuria!

Vierailija
14/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaillaan naapuria!


olekkin! :D tää kertoo,ettei aapeellä ole elämää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä meillä telkkarikin löytyy.

t.toinen esikoislesu. ja keksisit ny paremman provon!

Meiltä ei löydy telkkaria. En kuitenkaan ehtisi/jaksaisi katsoa sitä. Mutta tykkään ihan hirveästi käydä leffassa aina silloin kun ehtii!:)

Vierailija
16/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän telkun katsominen.

Välimatkaa on joku puoli kilometriä, välissä on pari heinäpeltoa ja hevosaitaus. Meidän talo on ainoa johon tuo telkun välke näkyy.



Taas siellä telkkua katsotaan :)

Jos avoimesti telkkua katsoisivat niin varmaan telkkariantenni olisi myös näkösällä ja lapset saisivat myös koulussa katsoa opetusohjelmat?



ap

Vierailija
17/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa, veli, kun otan roskan silmästäsi'? Ethän sinä näe edes hirttä omassa silmässäsi. Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.



---



Syntiä tekevä veli ja seurakunta



Matt 18:

15 "Jos veljesi tekee syntiä, ota asia puheeksi kahden kesken. Jos hän kuulee sinua, olet voittanut hänet takaisin.

16 Mutta ellei hän kuule sinua, ota mukaasi yksi tai kaksi muuta, sillä 'jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla'.

17 Ellei hän kuuntele heitäkään, ilmoita seurakunnalle. Ja jos hän ei tottele seurakuntaakaan, suhtaudu häneen kuin pakanaan tai publikaaniin.

Vierailija
18/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä kenellekään muullekaan. Niinkuin ei mikään muukaan yksityisasia.



Ja kyllä meidän lestalapset katsovat ne opetusohjelmatkin koulussa. Itsellämme ei muuten töllöä ole, mutta ei se meistä parempia uskovaisia tee.

Vierailija
19/21 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa raamatunkohdissa puhutaan SYNNISTÄ. TV:n katsominen EI OLE SYNTIÄ!

Vierailija
20/21 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittikin sitä, että mitäs siellä tölläät naapurin tekemisiä, poista se malka/hirsi omasta silmästäsi...

noissa raamatunkohdissa puhutaan SYNNISTÄ. TV:n katsominen EI OLE SYNTIÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä