Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavia nuo lestaadiolaiset

Vierailija
01.11.2010 |

Asumme haja-asutusalueella ja välimatkaa on naapurteihin aika reilusti.

Eilen illalla huomasin että yhdestä lestojen talosta näkyy telkkarin valot.

Luulevat ettei kukaan näe, mutta meilleppä se välke näkyykin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat että haluavat salata sen tv:n katsomisen kun eivät sitä edes tee?



Mistä tiedät vaikkeivat enää edes olisi lestadiolaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän