Lue keskustelun säännöt.
Huvittavia nuo lestaadiolaiset
01.11.2010 |
Asumme haja-asutusalueella ja välimatkaa on naapurteihin aika reilusti.
Eilen illalla huomasin että yhdestä lestojen talosta näkyy telkkarin valot.
Luulevat ettei kukaan näe, mutta meilleppä se välke näkyykin.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi oletat että haluavat salata sen tv:n katsomisen kun eivät sitä edes tee?
Mistä tiedät vaikkeivat enää edes olisi lestadiolaisia?