Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Viitataanko nimessä Yksi lensi yli Marin pesän Marin "pesään"?
Kommentit (4)
Mitä piditte?
Minä en ymmärtänyt olleenkaan eikä naurattanut, vaikka pitikö ohjelman olla hupaisa : )
Jossain jutussa olin lukevinani, että tämä Mari ei haluaisi olla ruudussa, mutta juttujen käsikirjoittajana 'joutuu' olemaan esillä - noh, eilen ainakin oli joka ainoassa 'sketsissä' ruudussa, että aika rankkaa on, kun ei haluaisi näkyä, mutta silti näkyy...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
käenpesä on tietysi mielisairaala.
cuckoo=hullu
Mutta mikä sitten on Marin pesä, vaikea sanoa.
Alue: Aihe vapaa
Se on vähän niinku kaksimielinen juttu. Vanhasta elokuvasta.
*vääntää rautalangasta*