Lue keskustelun säännöt.
Pitääkö vanhainkodissa maksaa tv-maksu?
07.09.2010 |
Vietiin mieheni kanssa tv papalle vanhikseen,miten on maksun laita.uusi hieno telkkari kyseessä,Jostain syystä oli alussa rikki?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luultavasti niiden lupamaksu kattaa myös asukkaiden vastaanottimet.
Tai jos näin ei ole, niin melkoista touhua kyllä!