Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olarin kirppis vai Täydenkuun kirppis?

Vierailija
21.10.2010 |

Olen tänään liikkeellä Olarin suunnalla ja ajattelin käydä tsekkaamassa jomman kumman. Kumpi on parempi? Lastenvaatteita lähinnä etsin. Ovatko minkäkokoisia ja millainen tarjonta verrattuna esim. Mankkaan Akseli-kirppikseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppis on paljon isompi. Mutta viimeksi kun kävin niin taisin löytää parempia sieltä Täydenkuun kirppikseltä, eli taitaa olla vaan tuurista kiinni.

Mankkaan Akselissa en ole käynytkään.

Vierailija
2/2 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olarin kirppis on ihan ok, se toinen on niin pieni etten oikeastaan koskaan jaksa siellä edes käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan