Lue keskustelun säännöt.
En halua olla kirjanpitäjä....
Kommentit (2)
Tylsempää hommaa ei tosiaan ole ja ei se palkka nyt niin hyvä ole että sitä kestäisi selvinpäin vuodesta toiseen. Aivan, olen opiskellut laskentatoimea ja kirjanpitoa, mutta sitten aloin pikkuhiljaa toipumaan ja muutama vuosi sitten parannuin täydellisesti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tarkastaa toisten kirjanpitoa...