Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi pahempi häväistys: kliseinen porvarisjoulu pitsiliinoineen vai arkinen lähiöjoulu folion kera?

Vierailija
18.12.2009 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista joulua jota he eivät itse halua. Siis sekä foliot että pitsiliinat on ok, jos niistä tykkää (tai folion tapauksessa tykkää esim siitä, että koko muuta vuotta ei tarvi säilöä kaapissa hirveää määrään keramiikkavuokia, joita ei kuitenkaan tarvi kuin yhtä kerrallaan).



Sisnänsä en tiedä yhtään prvarisperhettä, jossa käytettäisiin pitsiliinoja. Kyllä ne kuuluvat maalle mummolaan...;;)))

Vierailija
2/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköisensä joulun. Molempi pahempi, jos ei tunnu omalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja humalatila kodissa kun kodissa. Meillä kyllä on jouluna häälahjaksi saatu valkoinen liina ja hopeiset kynttilänjalat, pitäähän niitä nyt edes joskus käyttää ;)

Vierailija
4/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kysymyksen asettelua. Miten toisten tapa viettää joulua on jonkun mielestä HÄVÄISTYS??? Taas nousee niskakarvat pystyyn, kun tajuaa, että joku voi edes ajatella noin!

Vierailija
5/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asuin vielä kotona, oli joulu liki ainoa päivä, kun söimme kaikki yhdessä. Lisäksi isä ei ollut silloin kännissä. Pöydässä taisi olla joku liinakin ja isä ei myöskään valittanut siskoni ruokailusta. Kaikkea se joulu teettää, kivempi siis noin kun normisunnuntaina.

Vierailija
6/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo häväistys viittaa siihen että kun jokaisella tuntuu olevan niin vannoutunut mielipide siitä, mikä on ainoa oikea joulunviettotapa, niin kaikki muu on sitten joulun väärää viettoa ts. häväistystä. Että kumpi ärsyttää enemmän, se klassikkojoulu sukukartanossa, jota joululehdissä kuvataan vai oman perheen joulu vuokrakolmiossa, jota aika monet suomalaiset viettävät.