Eiköhän se rakettien ampuminen pitäis lopettaa monesta syystä kokonaan.
Kommentit (6)
Ja aion kyllä lasten kanssa katella ikkunasta raketteja. Mutta ei olis iso menetys jos loppuis kokonaan ja tuskin nyt kenenkään lapsetkaan hirveesti pettyis jos ei raketteja olis. Kuitenkin on taas muutamat silmät poskella yön aikana. Ja tietysti on myös tämä ilmasto puoli.
Haittoja voi luetella sellaisen rimpsun, että on irvokasta kutsua tuotetta ILOtulitteeksi.
Toivon ilkeästi paljon onnettomuuksia rakettien kanssa, jotta tämä ilkivaltaan johtanut hauskuus voitaisiin lopettaa kokonaan yksityisiltä hölmöiltä.
kauppaketjumme myymälät eivät enää ensi vuonna myisi mokomia tuhoaseita.
Ja kyllä, minulla on asiaan sananvaltaa.
kauppaketjumme myymälät eivät enää ensi vuonna myisi mokomia tuhoaseita.
Ja kyllä, minulla on asiaan sananvaltaa.
Tai sitten voitte antaa naapurikaupalle ihan käteistäkin :D:D:D
"kauppaketjumme myymälät eivät enää ensi vuonna myisi mokomia tuhoaseita. Ja kyllä, minulla on asiaan sananvaltaa."
Ai että! Oletsä oikeen ASIAKASOMISTAJA? *kumartaa*
On se hianoo kun on valtaa noinkin paljon.
nimim: bannit tänne tänään saanut
Eiköhän sun olisi parasta mennä korvatulpat korvissa jo nukkumaan ettei tule paha mieli!
Aion nimittäin ampua raketteja perheen kanssa aivan sikana!!!!