Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luojalle kiitos Hyvistä Ihmisistä! Lapseni sai lahjoituksena

Vierailija
18.12.2009 |

joltain tuntemattomalta Ihanan kauniin ja lämpöisen uuden merkkihaalarin joululahjaksi, tänään sain hakea sen seurakunnalta. Itselläni ei ikimaailmassa olisi varaa ostaa sellaista, aina tyttö joutunut kulkemaan puhkikuluneissa kirppishaalareissa. Mahtava tunne saada kerrankin pukea pikkuinen kunnolla!



Olen itkeskelly ilosta ja liikutuksesta koko päivän, ja rukoillut että Jumala siunaa tätä lahjoittajaa, jota en itse pääse edes kiittämään!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ihanaa ja lämmintä joulua teille! Ihanan lahjan lapsesi sai :)

Vierailija
2/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kuitenkin lisätä, että ettehän hanki lisää lapsia, kun ei ole varaa pukea heitä kunnolla?



T:tunnelmanpilaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa että kelpasi. mutta Jumalan siunausta en kaipaa.

Vierailija
4/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä ihmisiä jotka on kiitollisia pienistäkin asioista... Minäkin olisin mielellään lahjoittanut sun lapselle vaikka ihka uuden haalarin..jos oisin tietänyt kuinka sitä arvostetaan...



Nykypäivänä tuntuu ettei arvosteta mitään...



Oikein ihanaa joulua teille!

Vierailija
5/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kuitenkin lisätä, että ettehän hanki lisää lapsia, kun ei ole varaa pukea heitä kunnolla?

T:tunnelmanpilaaja

Ja Ap:lle lapsineen Hyvää Joulua :)

Vierailija
6/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutun tutulle. Se oli kallis merkkihaalari ja hyvin vähän käytetty. Olisin antanut seurakunnille ehkä, jos olisin tiennyt, että välittävät niitä. Olisin ainakin miettinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieneksi jääneet vaattee pois. En jaksa lähteä niitä myymään. Nyt olen antanut tuttujen tutuille jos sellainen on löytynyt jolla sopivan kokoinen lapsi, mutta usein olen UFFiin vienyt ja harmitellut kun paljon mielummin lahjoittaisin suomalaiselle tarvitsevalle perheelle suoraan.

Ei vain ole ollut reittiä, jatkossa tiedän viedä seurakunnalle.



Oikein hyvää joulua sinulle ja lapsellesi : ) ihanaa että puku meni tarpeeseen ja vielä perheeseen joka arvostaa sitä.

Vierailija
8/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolaiset saavat merkkivaatteet sossun sitoumuksilla.

Järkyttävää että Suomessa tosiaan on näin köyhiä äitejä : (

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää joulua teille!

Vierailija
10/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdet burtonit (hinta uutena urheilukaupassa noin 50e) ja toiset vähän halvemmat. Käyttämättömät kun jäivät pieniksi ennen aikaansa. Pirkanmaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

_suomalaisia_ köyhiä äitejäPakolaiset saavat merkkivaatteet sossun sitoumuksilla.

Järkyttävää että Suomessa tosiaan on näin köyhiä äitejä : (

yksikään sossu ei merkkivaatemaksusitoumuksia kirjoittele.

Vierailija
12/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuntuu että ihmiset ennemminkin vaativat kuin arvostavat lahjoituksia ja avustuksia.



Vinkikisi, kirppareilla kannattaa kierrellä. Itse myin juuri hyväkuntoisen merkkihaalarin kympillä toivoen että joku todella torvitseva saa sen. Veikkaan kuitenkin että meni jollekin drokarille kun hävisi heti ekana päivänä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, miksi olla kateellinen, jos itsellä on varaa ostaa omille lapsilleen vaatteet kuin vaatteet? Mua ainaki ärsyttää niiden suomalaisten puolesta, joilla ei ole sellaiseen varaa, ja sitten pakolaisille maksetaan kaikki.


yksikään sossu ei merkkivaatemaksusitoumuksia kirjoittele.

Hajoo siihen.

Vierailija
14/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on onnellinen lasten vaatteista, sillä aina Jouluisin tekevät niistä paketteja vähävaraisiin suomalaisiin perheisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kautta menee apu perille (Uff:in kautta ei kaiketi mene niin suuri prosenttiosuus?). Tuttu oli aikoinaan työharjoittelussa Uff:lla: kun uusi kuorma tuli, valitsivat työntekijät kuulema ensin päältä parhaat itselleen tai omille kirppispöydilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä