Lue keskustelun säännöt.
Poljin juuri 40 minuuttia kuntopyörällä,
10.01.2010 |
12,5 km ja 140 kaloria kului fillarin tietojen mukaan. Oliko siitä mitään hyötyä?
Kommentit (2)
vain pari ylämäkeä ja loput tasaista. Mutta jatkossa jos nyt tästä innostun kuntoilemaan, lisään tuota vastusta vähän enemmän.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuossa ajassa pitäis ajaa n 20km ja kuluttaa sellaset 250 että olis järkeä.